کد خبر: 128822
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

ظریف و عراقچی اجرای سراج را شنیدند

در مراسم اجرای حسام‌الدین سراج و گروه موسیقی «سور» چند قطعه موسیقی به محمدرضا شجریان و هوشنگ ابتهاج نیز تقدیم شد.

ظریف و عراقچی اجرای سراج را شنیدند
کد خبر: 128822
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین - دیروز 25 تیرماه تالار وحدت میزبان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، عباس عراقچی رییس ستاد پیگیری اجرای برجام، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات، احمد پورنجاتی فعال فرهنگی و سیاسی، علی‌اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی، محمدعلی ابطحی فعال سیاسی و ... بود.

این افراد و دیگر چهره های سیاسی و فرهنگی به این مراسم آمده بودند تا مخاطب صدای حسام‌الدین سراج و گروه موسیقی «سور» باشند.

در مراسم شب گذشته چند قطعه موسیقی به محمدرضا شجریان و هوشنگ ابتهاج نیز تقدیم شد.

به گزارش ایسنا، سراج پیش از آغاز این برنامه، گفت: ما سعی کرده‌ایم کارهایی را در جهت فرهنگ و هنر کشور تقدیم کنیم، به‌نحوری که برای جوانان نیز مورد پسند باشد. امیدواریم این مجموعه موسیقایی مورد پسند قرار گیرد.

همچنین پیش از آغاز بخش دوم، سراج با خواندن شعر «رطب از شاهدی و شیرینی/سنگ‌ها می‌زند بر شجرش/بلبل اندر قفس نمی‌ماند/سال‌ها، جز به علت هنرش» بیان کرد: برای اسطوره‌ی آواز ایران، استاد نازنین، محمدرضا شجریان آرزوی بهبودی داریم.

این سخن با تشویق مخاطبان و چهره‌های فرهنگی و سیاسی مورد تأیید قرار گرفت.

در حالی که سراج و اعضای گروه موسیقی «سور» دسته گل‌هایی را که از مخاطبان گرفته بودند، آنها را به ظریف و عراقچی اهدا کردند و وزیر امور خارجه به‌شدت از سوی مردم مورد تشویق قرار گرفت.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها