کد خبر: 128852
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی در رابطه با لغو کنسرت‌ها؛

مسوولانی با سلیقه‌هایی خاص مشکلاتی را به‌وجود آورده‌اند

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: هر اجرایی که مجوز داشته باشد، قابل دیدن و بهره‌گیری است.

مسوولانی با سلیقه‌هایی خاص مشکلاتی را به‌وجود آورده‌اند
کد خبر: 128852
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین - حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی در حاشیه اجرای کنسرت «سرود کهن» به خوانندگی حسام الدین سراج درباره لغو برخی کنسرت‌ها در کشور و عملکرد وزارت ارشاد معتقد است که مسوولان فرهنگی خوب عمل و به برخی دغدغه‌ها توجه کرده‌اند.


سیدمحمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات در گفت و گو با ایسنا درباره لغو برخی کنسرت‌ها و چگونگی حل مشکلات ناشی از اختلاف سلیقه دو دستگاه مسوول، گفت: آنچه تا کنون اتفاق افتاده، بیشتر ناشی از دخالت و اظهار نظر برخی مسوولان قضایی در بعضی استان‌ها بوده و نمی‌توان گفت که سیستم قضایی به‌شکل کلی با این موضوع مشکل دارد، بلکه مسوولانی با سلیقه‌هایی خاص، مشکلاتی را به‌وجود آورده‌اند.

او در ادامه صحبت هایش بیان کرد: در این زمینه، با برخورد متین و تأثیرگذاری که مسوولان فرهنگی تا کنون داشته‌اند، دوستان هم مجاب شدند که تحرکات‌شان عجولانه بوده و می‌توانستند به‌گونه‌ای دیگر عمل کنند.

دعایی همچنین بیان کرد: دغدغه‌هایی هم در این حوزه می‌تواند وجود داشته باشد که توجه به آن‌ها و رعایت برخی مسائل، به آرامش جامعه و حل شدن بسیاری از پیچیدگی‌ها کمک می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات تأکید کرد: احساس من در مجموع، این است که مسوولان فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه به زیبایی عمل و روشنگری‌های خوبی کرده‌اند. ضمن آن‌که آن‌ها به برخی دغدغه‌ها توجه دارند و نباید خیلی نگران بود.

او همچنین گفت: هر اجرایی که مجوز داشته باشد، قابل دیدن و بهره‌گیری است. آقای سراج نیز شخصیت و موقعیت ویژه‌ای دارد که فرد از هر نظر با اطمینان و علاقه خاص، در برنامه‌ی او حضور می‌یابد.

سیدمحمود دعایی با بیان این‌که ما به بزرگانی در حوزه موسیقی ارادت داریم، افزود: من استاد فرهاد فخرالدینی - موسیقی‌دان و رهبر ارکستر - را می‌شناسم و از گذشته به ایشان ارادت داشته و در برخی برنامه‌های او، توفیق حضور داشته‌ام. همچنین اگر مراسم شکوهمندی داشته‌ایم از ایشان دعوت کرده‌ایم، مثلا ساختمان جدید موسسه اطلاعات با اجرای موسیقی توسط ارکستری به رهبری او افتتاح شد که برنامه آبرومندانه‌ای بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها