کد خبر: 129302
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد:

بیمارستان «رامتین» و مرکز جراحی «مبین» در شمال تهران پلمپ شد

مرتضی خدایی در نشست خبری گفت: پزشک زنان و زایمان حق استفاده از سونوگرافی های سه بعدی با دریافت هزینه از مشتری را ندارد و این دستگاه های ۸۰۰ میلیونی برای مراکز سونوگرافی است.

بیمارستان «رامتین» و مرکز جراحی «مبین» در شمال تهران پلمپ شد
کد خبر: 129302
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین - مرتضی خدایی رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی امروز ( 5 مرداد ماه ) در نشست خبری خود با خبرنگاران از پلمپ بیمارستان رامتین و مرکز جراحی مبین خبرداد.

به گزارش سایت « موج» او در صحبت هایش گفت: بیمارستان رامتین در شمال تهران در ماه های گذشته تخلفاتی را انجام داده و تذکرات کتبی به این مرکز درمانی نتیجه نداشت برای همین امروز این بیمارستان پلمپ می شود. همچنین مرکز جراجی مبین هم به دلیل تخلفاتی امروز پلمپ می شود.

رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: در یکی از بیمارستانهای دولتی تهران هم به دلیل استفاده چند باره از برخی مواد پزشکی اخطار و برخورد قاطع شد.

مرتضی خدایی در این نشست اعلام کرد: یک شرکت پیمانکار داروخانه های دولتی به دلیل گران فروشی دارو ۵.۵ میلیارد تومان جریمه شدند.

در یک ماه گذشته ۵ موسسه پزشکی اعم از پوست و مو و لاغری هم پلمپ شده است. در این مدت یک آقا متخصص زنان و زایمان به دلیل استفاده از دستگاه (سونوگرافی های خاص)غیرمجاز ۴.۵ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.

او همچنین در این نشست خبری گفت: پزشک زنان و زایمان حق استفاده از سونوگرافی های سه بعدی با دریافت هزینه از مشتری را ندارد و این دستگاه های ۸۰۰ میلیونی برای مراکز سونوگرافی است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها