کد خبر: 136611
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

صادقی در گفت وگو با اعتمادآنلاین:

آقای مطهری در زمینه حصر با سران سه قوه ملاقات و گفت و گو داشتند/ شواهد نشان می دهد که موضوع حصر به سمت حل شدن حرکت می کند

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: با توجه به شواهد و قرائن موضوع حصر به سمت حل شدن حرکت می کند.

آقای مطهری در زمینه حصر با سران سه قوه ملاقات و گفت و گو داشتند/ شواهد نشان می دهد که موضوع حصر به سمت حل  شدن حرکت می کند
کد خبر: 136611
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین-محمود صادقی نماینده تهران و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در گفت وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به مباحثی که اخیرا در خصوص حصر موسوسی، کروبی و رهنورد مطرح شده گفت: بنده بارها نظر خودم را گفته ام و چون موضوع را از نظر حقوقی نگاه می کنم هر حکمی به اجرای مجازات باید به موجب قانون و حکم محکمه صالحه باشد.
وی ادامه داد: هیچ کسی را نمی شود خارج از این فرایند مجازات کرد. حصر یک مجازات است و باید روال قانونی آن طی شود البته ما مجازاتی به نام حصر نداریم. به هر صورت ترتیب های قانونی در این خصوص انجام نشد.
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تصریح کرد: به نظر می رسد که فضای عمومی کشور به سمت و سوی حل این مسئله پیش می رود و قرائنی که وجود دارد نشان می دهد که انشاله به سمت حل این مسئله حرکت می کنیم. دیداری که آقای جهانگیری با مقام معظم رهبری داشتند و صحبت هایی که شده همچنین با توجه به دیدار و ملاقاتی که دکتر روحانی داشتند و نگاه مثبتی که رهبری به این موضوع دارد به نظر می آید که می توان امیدوار بود که این مسئله حل شود.
صادقی تاکید کرد: نباید به این موضوع دامن زد که ایجاد تقابل احساس شود. اگر این مسئله حل شود به همبستگی و وحدت ملی کمک می کند و برای رفع اختلاف ها مفید است بخصوص در شرایطی که دشمنانی همچون آمریکا داریم و تهدیدهایی که می شود نیاز به همبستگی داریم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط علی مطهری، خاطرنشان کرد: آقای مطهری ملاقات و گفت و گویی در این زمینه با سران سه قوه داشتند و باید گفت و گویی با محصورین نیز داشته باشیم و درخواستی از مقام معظم رهبری داشته باشیم که ایشان کمک کنند. همچنین می توان مسئله را در شورای عالی امنیت ملی دنبال کرد و به شکل مسالمت آمیزی این موضوع حل شود.
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در خصوص اینکه این اقدام از سوی فراکسیون امید است، گفت: اقدام آقای مطهری حرکت فراکسیونی نیست هر چند که ممکن است فراکسیون امید موافق باشد اما اینکه تصمیم فراکسیونی باشد من خبر ندارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها