کد خبر: 140716
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

جلودارزاده در گفت گو با اعتمادآنلاین:

انتقادهایی که به آقای رحمانی فضلی نسبت می دهند را قبول ندارم/ متاسفم که نعمت زاده در کابینه حضور ندارد/ حضور معاون وزیر زن در هر وزارتخانه نشان دهنده حسن نیت دولت است

یک عضو فراکسیون امید معتقد است که حضور یک زن در هر وزارتخانه نشانه حسن نیت دولت باشد که تلاش های مقدماتی را برای ارتقای زنان در مدیریت انجام داده است.

انتقادهایی که به آقای رحمانی فضلی نسبت می دهند را قبول ندارم/ متاسفم که نعمت زاده در کابینه حضور ندارد/ حضور معاون وزیر زن در هر وزارتخانه نشان دهنده حسن نیت دولت است
کد خبر: 140716
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- سهیلا جلودارزاده نماینده تهران و عضو فراکسیون زنان در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با اشاره به عدم معرفی وزیر زن، گفت: قرار است در هر وزارتخانه حتما یک معاون وزیر خانم حضور داشته باشد که این نشانه حسن نیت دولت در راستای تلاش های مقدماتی برای ارتقای زنان در مدیریت است.
وی تصریح کرد: رییس جمهور در معرفی وزرا مختار است و مجلس نیز بر اساس صلاحیت ها رای می دهد. ما به شایسته سالاری و رقابت معتقدیم. همه خانم هایی که به مجلس راه پیدا کردند با رقابت آمدند به خصوص خانم هایی که از شهرستان به مجلس آمدند. تهران لیستی است اما در شهرستانها به این شکل نبود.
این عضو فراکسیون امید در خصوص انتقادهای مطرح شده از معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور دولت دوازدهم، افزود: بنده انتقادهایی که به آقای رحمانی فضلی نسبت می دهند را قبول ندارم و ایشان انتخابات های خوبی را برگزار کرده و نباید غیر منصفانه حرف زد. اگر منصف نباشیم به ظلم دچار می شویم.
عضو شورای مرکزی خانه کارگر خاطرنشان کرد: تعدادی از وزرای پیشنهادی پیش از این و در کابینه یازدهم حضور داشتند و وزرایی هستند که مردم هم با آنها موافق بودند مانند وزیر نفت، وزیر امور خارجه، وزیر بهداشت و وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی که اینها 4 وزیری هستند که تقریبا کارنامه متوسطی داشتند و مردم هم پذیرفتند که در شرایط سخت، خوب عمل کردند و برخی از این وزرا نیز پرونده عالی داشتند.
وی ادامه داد: اما در خصوص وزرایی که جدید هستند، شروع کار است و مجلس برنامه های آنها را می بیند و با برنامه ششم انطباق می دهد و اگر توانایی انجام کار داشته باشند حتما رای می آورند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: قصد بر این نیست که زور گیری شود و چون برای رسیدن به اهداف سال 1404 وقت کم است و باید هر چه زودتر کابینه دوازدهم فعالیت خود را آغاز کند.
جلودارزاده در پاسخ به این سوال که کدام وزرا رای نمی آورند؟ پاسخی شفاف ارائه نکرد و به صورت کلی گفت: : بین 1 تا 3 نفر از وزرای پیشنهادی ممکن است یا رایشان ضعیف باشد و یا رای نیاورند.
وی در خصوض تیم اقتصادی معرفی شده از سوی رییس جمهوری تصریح کرد: شناختی که ما از برخی وزرای پیشنهادی داریم ممکن است برای سالهای قبل باشد و چون یک دوره ای ما در سیاست نبودیم از آنها بی اطلاعیم چراکه آدم ها تغییر می کنند. شخص بنده طی سالهایی این ارتباط را نداشتم و با انجام بررسی هایی در روزهای آتی تصمیم گیری خواهم کرد.
جلودار زاده از کنار گذاری نعمت زاده ابراز ناراحتی کرد و گفت : واقعا متاسفم هرچند که ایشان انقدر وارسته و اخلاقی هستند که هرجا خدمت کنند جامعه از حضور او بهره مند می شود اما اینکه نامشان در میان اعضای کابینه نیست برای بنده موجب تاسف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها