کد خبر: 145106
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

علی صوفی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»: وحدت رمز پیروزی اصلاح‌طلبان بوده است

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات مردم،‌ می‌گوید:‌ وحدت رمز پیروزی اصلاح‌طلبان بوده است؛ اجماع‌سازی بین اصلاح‌طلبان از سال 92 شروع شد و تا الان هم ادامه دارد.

علی صوفی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»: وحدت رمز پیروزی اصلاح‌طلبان بوده است
کد خبر: 145106
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| علی صوفی عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت وگو با اعتمادآنلاین درباره ضرورت وحدت اصلاح‌طلبان می‌گوید:علت پیروزی‌های ما در انتخابات‌های گذشته همین اجماع بین اصلاح‌طلبان بوده است. چرا که در سال 84 اصلاح‌طلبان با تکثر کاندیداها مواجه شدند و همین باعث شد که تا دو دوره ریاست جمهوری را از دست بدهند. برهمین اساس در سال 92 به این نتیجه رسیدند که بدون رسیدن به وحدت و اجماع نمی توانند اقدام موثری انجام دهند. اجماع سازی بین اصلاح طلبان از سال 92 شروع شد و تا الان هم ادامه پیدا کرد.

او معتقد است که وحدت رمز پیروزی اصلاح طلبان بوده است با این حال تأکید می کند: ما در شرایطی قرار داریم که از یک طرف کاندیداها حداقلی وارد میدان شده‌اند و از طرف دیگر انتظارات حداکثری از آنان داریم. این عدم تناسب انتظارات با کاندیداها مشکلی را به وجود آورده و باعث یک سری اختلاف نظرها هم شده است.

صوفی با بیان اینکه باید برای انتخابات‌های سال 98 و 1400 تدبیری کرد پیشنهاد می دهد: در شرایط فعلی باید رویکردمان به سمت مردم باشد. اصلاح طلبان حمایت‌های لازم خود را تا الان از دولت انجام داده‌اند و باید با رویکرد انتقادی و مردمی ادامه دهند تا به این ترتیب اگر شکافی بین مردم و مجلس و دولت وجود دارد،‌آن را پر کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه می‌دهد: در حال حاضر مردم نارضایتی‌هایی دارند و جلب رضایت مردم هم برای اصلاح‌طلبان، هم دولت و هم حاکمیت مهم است. اینکه مردم هر دوره در انتخابات شرکت کنند و شاهد باشند که برخلاف شعارها عمل می شود در نهایت خسته می شوند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها