کد خبر: 145321
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از خبر خوب برای رانندگان اسنپ تا وضعیت جذب بازیکن پرسپولیس

راننده‌های اسنپ و خانواده‌های بیماران مبتلا به ام.پی.اس امروز یک خبر خوب شنیدند و طرفداران پرسپولیس یک خبر بد.

از خبر خوب برای رانندگان اسنپ تا وضعیت جذب بازیکن پرسپولیس
کد خبر: 145321
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین | اپلیکیشن اسنپ چنان موفقیتی در تهران کسب کرده که به شغل اول یا دوم بسیاری از شهروندان تبدیل‌شده است. مخصوصاً حالا که سازمان تامین‌اجتماعی خبر داده که با ١١ استارت‌آپ و شرکت و مجموعه کسب‌وکار نوین برای برقراری پوشش بیمه‌ای نیروی انسانی شاغل در آنها وارد مذاکره شده‌ است رانندگان اسنپ می‌توانند به داشتن شغلی تمام‌وقت با بیمه و مزایا امیدوار باشند.

اگر راننده اسنپ هستید با حتماً با خواندن خبر بالا خوشحال شدید اما اگر یک راننده اسنپ پرسپولیسی هستید این خوشحالی قرار نیست ادامه پیدا کند. تکمیل بودن لیست بازیکنان بزرگ‌سال پرسپولیس باعث شد تا برخی‌ها فکر کنند این باشگاه در صورت «فسخ» یا «اقاله» با بازیکنان خود می‌تواند جایی برای حضور بازیکنان جدید باز کند اما طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه لیگ برتر، «اقاله» به معنی توافق دوطرفه میان باشگاه و بازیکن است که قانون‌گذار اجازه می‌دهد در طول فصل هم رخ دهد؛ اما اجازه نمی‌دهد باشگاه مذکور از این فرصت، برای جذب بازیکن جدید استفاده کند و محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقال به قوت خودش باقی است.

درحالی‌که محمدعلی نجفی در چند هفته اخیر بارها به خاطر انتخاب برخی چهره‌ها برای بعضی مسئولیت‌ها در شهرداری از سوی اصلاح‌طلبان نواخته شده است، امروز رضا صالحی امیری ، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد. هنوز چهره خاصی به این انتصاب واکنش نشان نداده است.

دیروز تجمع بیماران مبتلا به ام.پی.اس و خانواده‌هایشان مقابل سازمان غذا و دارو خبری شد و حرف‌های آنها درباره نبود دارو در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌گشت تا اینکه امروز محمد هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به پیگیری‌های سازمان غذا و دارو در جهت رفع مشکل ایجادشده در دسترسی جمعی از بیماران متابولیکی به داروهایشان، گفت: به دنبال اقدامات و هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی سازمان، در حال حاضر داروی «ناگلازایم» در داروخانه ۲۹ فروردین توزیع می‌شود و در دسترس این بیماران قرارگرفته است.

شمار خانواده‌ها و افراد بدون شناسنامه که در حاشیه شهرها و مناطق محروم به‌ویژه سیستان و بلوچستان، روزگار می‌گذرانند کم نیستند؛ خانواده‌هایی که به‌رغم فقر، اما تحت پوشش کمیته امداد نیستند. بااین‌وجود پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی امروز آب پاکی را روی دست آنها ریخت و گفت: ما طبق قانون عمل می‌کنیم و قانون به ما اجازه نمی‌دهد به افرادی که شناسنامه و مدارک هویتی ندارند خدمت ارائه کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها