کد خبر: 145626
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

محمدقسیم عثمانی:

ضعف شدید در خدمات رسانی به زلزله زدگان/ مسئولان و مردم در ارسال مایحتاج ضروری به حادثه دیدگان تعجیل کنند

نماینده مردم بوکان در مجلس با انتقاد از ضعف شدید در نحوه خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: بروکراسی اداری در زمینه خدمات رسانی باید حذف و در خدمات رسانی تعجیل شود.

ضعف شدید در خدمات رسانی به زلزله زدگان/ مسئولان و مردم در ارسال مایحتاج ضروری به حادثه دیدگان تعجیل کنند
کد خبر: 145626
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| محمدقسیم عثمانی با یادآوری سفر خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، وضعیت خدمات رسانی را بسیار ضعیف و کند دانست و گفت: حضور دولت در استان کرمانشاه و سفر آقاى دکتر روحانى به این استان مصیبت زده و مناطق آسیب دیده جاى قدردانی است اما انتظار مى رود این حضور منجر به تسریع در کمک رسانى به حادثه دیدگان شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: کمک هایى که لازم است قطعاً دولت و مردم عزیزمان در اقصى نقاط کشورمان انجام خواهند داد اما اکنون زمان از اهمیت ویژه اى برخوردار است.

وی ادامه داد: انتظار می رود کمک هاى مردمى نیز که توسط نهادهاى رسمى و مؤسسات مردم نهاد انجام مى دهند، سریعاً به این منطقه ارسال شود و سیکل ادارى لازم براى ارسال کمک ها کوتاه و خلاصه شود تا در اسرع وقت این کمک ها به افراد و خانواده هاى آسیب دیده برسد.

سخنگوى فراکسیون نمایندگان اهل سنت، یادآور شد: در مناطق زلزله زده همه چیز مورد نیاز است و مردم و مسئولان باید در ارسال مایحتاج زندگى حادثه دیدگان تعجیل کنند. نیاز به تغذیه، لباس، پتو و چادر بیش از هر چیز دیگر احساس مى شود و وضعیت مردم خصوصاً در روستاهاى آسیب دیده غرب استان کرمانشاه خیلی بدتر از چیزى است که از دور تصور مى شود و کمک هاى حداقلى به برخى از روستاها انجام نشده است.

عثمانی از دولت درخواست کرد در اسرع وقت مشکل تأمین آب ، برق و گاز مناطق آسیب دیده را حل کند تا وضعیت حادثه دیدگان به شرایطى نرسد که منجر به هزینه هاى کلان درمانى در آینده شود.

وی یادآور شد: کمک هاى جمع آورى شده توسط نهادهاى مردمى و دولتى باید هرچه سریع تر تجمیع و به طور روزانه، روانه مناطق آسیب دیده شود و به جاى گرفتن عکس و بهره بردارى نادرست از این شرایط، این کمک ها را گسیل دارند چرا که شرایط مردم آسیب دیده به ویژه در روستاها بسیار سخت و مشکل است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، از دستگاه ها و مسئولان درخواست کرد روند ارسال کمک ها را تسهیل و تسریع بخشند و ضمن ایجاد نظم و انظباط، بروکراسى ادارى را حذف نمایند تا حادثه دیدگان بیش از این تحت فشار قرار نگیرند.

منبع: خانه ملت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها