کد خبر: 146136
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» نظر چهره‌های جناح راست را درباره انتقادات تند حقانیان از جهانگیری جویا شد؛

ماجرای «وحید» و سکوت اصولگرایان

اصولگرایان در پاسخ به این سوال «اعتمادآنلاین» که نظر آنان را درباره اظهارت وحید حقانیان در مورد معاون اول رئیس جمهوری جویا شد سکوت کردند و حاضر به اظهار موضع نشدند.

ماجرای «وحید» و سکوت اصولگرایان
کد خبر: 146136
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| زینب نورانیان- «خدا لعنت کند معاون اول رییس‌جمهور، آقای جهانگیری را که اولین تخم لق سیاسی را گذاشت»؛ اینها اظهارات وحید حقانیان، معاون پیگیری‌های ویژه دفتر رهبری است که در ویدئویی با لحن شدید معاون اول رئیس جمهوری را به باد انتقاد می گیرد و او را مورد لعن و نفرین قرار می دهد. عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما تنها چهره جناح راست بود که امروز از اظهارات حقانیان اظهارتاسف کرد. اعتمادآنلاین سراغ سایر اصولگرایان رفت و نظر آنان را درباره توهین وحید حقانیان جویا شد که هیچ کدام حاضر به اظهارموضع نشدند و سکوت کردند.

سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در واکنش به اظهارات وحید حقانیان و توهینش به معاون اول رئیس جمهوری به ا عتمادآنلاین گفت: «چه لزومی دارد که من در این‌باره اظهار نظر کنم. حالا یک حرفی زده است شما خبرنگاران می‌خواهید با صحبت کردن با موافقان و مخالفان دعوا درست کنید!» او در پاسخ به این سوال که آیا شما اشکالی در اظهارات آقای حقانیان نمی بینید گفت: «من اصلا اظهارنظری درباره این قضیه نمی کنم.»


مهدی چمران، رئیس پیشین شورای شهر تهران نیز به اعتمادآنلاین گفت: «من نظری ندارم و این آقایان خودشان بهتر می‌دانند چطور با هم رفتار کنند.»


حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اما به اعتمادآنلاین گفت که اظهارات حقانیان را نخوانده است و به همین دلیل درباره آن اظهارنظر نمی کند.


همچنین سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز نیز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در واکنش به توهین وحید حقانیان به معاون اول رئیس جمهوری گفت: «حالا ایشان عصبانی بود یک حرفی زد. در شهادت امام رضا این مسائل را دامن نزنید و به این مسائل نپردازید.»


یحیی آل اسحاق، عضو پیشین حزب موتلفه اسلامی هم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در واکنش به توهین وحید حقانیان سکت کرد و گفت: «من را وارد این مسائل نکنید و درباره این مساله اظهارنظر نمی کنم.»

احمد توکلی، نماینده اصولگرای پیشین مجلس در گفتگو با اعتمادآنلابن در واکنش به اظهارات و توهین وحید حقانیان به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: «من به رسانه ها توصیه می کنم که به این موضوع وارد نشوند و به آن دامن نزنند.»

گفتنی است حقانیان بعد از واکنش هایی که در فضای مجازی نسبت به توهینش به معاون اول رئیس جمهوری منتشر شد، در گفت‌وگویی که ویدئوی آن نیز منتشر شد واکنش نشان داد و گفت: «روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که علی‌الظاهر به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.»


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها