کد خبر: 149329
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

خبرهای سیاسی جمعه

روایتی جدیدی از محدودیت‌های آیت‌الله هاشمی در دولت احمدی‌نژاد و اظهارات جدید امام جمعه مشهد

یکی از مشاوران مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام روایت تازه‌ای از نوع برخورد رئیس دولت‌های نهم و دهم با هاشمی رفسنجانی را بازگو کرد.

روایتی جدیدی از محدودیت‌های آیت‌الله هاشمی در دولت احمدی‌نژاد و اظهارات جدید امام جمعه مشهد
کد خبر: 149329
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| غلامعلی رجایی مشاور سابق مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با اعتمادآنلاین گفت: دولت انحرافی محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی را در حصر ملاقات‌های خارجی قرار داده بود. اگر سیاستمداران خارجی می خواستند با آقای هاشمی دیدار کنند، وزارت خارجه ممانعت می کرد و اگر می خواست این کار را انجام دهند شخص احمدی نژاد با آنان برخورد می کرد.

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با انتقاد از سفر وزیرخارجه انگلیس به ایران امروز در نماز جمعه اعلام کرده که تأسف بیشتر اینجاست که سازش با دشمن را یک رنگ و لعاب توجیهی می‌دهند به اسم تعامل با دنیا، مگر دنیا فقط دشمنان ما هستند، مگر دنیا فقط آمریکا و اروپا هستند؟

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز امروز در نماز جمعه به مساله یمن اشاره کرده و گفته که شاهد امدادهای الهی برای مردم یمن هستیم که از جمله از بین رفتن علی عبدالله صالح، فتنه‌گر تحت تاثیر عربستان و امارات بود که با مرگ او مردم یمن منسجم‌تر شدند و ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش یمن باشیم.

پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با اعتمادآنلان گفته که عملکرد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری زیر سوال است و مشکل ما این است که دلمان نمی‌خواهد طرح سوال از رییس جمهور را در این خصوص مطرح کنیم و بارها و بارها گفته‌ام که شأن رییس‌جمهور برای ما خیلی مهم است. اما اگر مشکلات این سازمان حل نشود من مجبور هستم که از رییس جمهور سوال کنم.

سیدحسن خمینی در دیدار با جمعی از شاعران اظهار کرده که انسان متوهم خود را محور دنیا می‌بیند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها