کد خبر: 153079
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

برنامه بهداشتی برای افراد کم درآمد در ایالات متحده چه سرنوشتی دارد؟

امکان اجرای قانون مدیکد در ایالت‌های آمریکا

کارشناسان فدرال و ایالتی و سیاست های بهداشت می‌گویند که متقاضیان مدیکد می‌توانند در کارهای گوناگون مانند صندوقدار، تله مارکتر، خانه‌دار، مراقبت از سالمندان و مراقبت از خانه، ارائه‌دهندگان خدمات مراقبت از کودکان، آشپزی‌ها و ماشین‌های ظرفشویی، پیشخدمت، کارگزاران خرده‌فروشی، نگهبانان و کارگران ساختمانی، کار کنند.

امکان اجرای قانون مدیکد در ایالت‌های آمریکا
کد خبر: 153079
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| آتنا شهبازی- دولت ترامپ روز پنج شنبه اعلام کرد که ایالت‌ها می‌توانند یک تغییر عمده در سیاست های برنامه بهداشتی برای افراد کم درآمد( مدیکد)، اعمال کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از نیویورک تایمز، سیما ورما، مدیر کل مراکز فدرال برای خدمات مدیکر و مدیکد، گفت: «هدف اساسی ما این است که تفاوت‌های مثبت و ماندگار در سلامت افراد ذی‌نفعمان داشته باشیم و اعلامیه امروز، برداشتن یک قدم در راستای این موضوع است.»

او در ادامه افزود که دولت ترامپ در حال پاسخ دادن به مقامات مدیکد در ۱۰ ایالتی بود که مایل به اجرای الزامات این کار برای مشاغل اجتماعی مانند آموزش، تحصیل، جستجوی شغلی، فعالیت های داوطلبانه، بودند.

کارشناسان فدرال و ایالتی و سیاست‌های بهداشت می‌گویند که متقاضیان مدیکد می توانند در کارهای گوناگون مانند صندوقدار، تله مارکتر، خانه دار، مراقبت از سالمندان و مراقبت از خانه، ارائه دهندگان خدمات مراقبت از کودکان، آشپزی ها و ماشین های ظرفشویی، پیشخدمت، کارگزاران خرده فروشی، نگهبانان و کارگران ساختمانی، کار کنند.

دولت ترامپ گفته است ایالاتی که الزامات کاری را اعمال می کنند، باید برنامه هایی برای کمک به مردم در برآورده کردن نیازهایشان و مرتبط ساختن آن با آموزش‌های شغلی، داشته باشند، اما نمی‌توانند از وجوه فدرال مدیکد برای چنین خدمات حمایتی استفاده کنند.

مقامات فدرال اعلام کردند که ایالت ها باید در قوانین مربوط به نیازهای کار، از جمله قوانینی که محافظت از افراد معلول را بر عهده دارند، از قوانین حقوق مدنی فدرال پیروی کنند. به عنوان مثال، ایالات می‌توانند تعداد ساعات کاری مورد نیاز افراد با انواع معلولیت را کاهش دهند.

علاوه بر این، مقامات فدرال می‌گویند که مراقبت از کودکان و یا افراد سالخورده خانواده گاهی اوقات می تواند به عنوان کار به رسمیت شناخته شود.

دفتر بودجه کنگره می‌گوید، بیش از 70 میلیون آمریکایی در مدیکد ثبت نام شده‌اند و دولت فدرال بیش از 350 میلیارد دلار برای این برنامه در سال گذشته صرف کرده است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها