کد خبر: 153210
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از رسانه‌ای شدن ضرب و شتم دانش‌آموز جیرفتی تا ادامه آتش‌سوزی در نفت‌کش ایرانی

خبرهای مربوط به نفت‌کش شعله‌ور ایرانی هنوز هم در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد.

از رسانه‌ای شدن ضرب و شتم دانش‌آموز جیرفتی تا ادامه آتش‌سوزی در نفت‌کش ایرانی
کد خبر: 153210
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| امروز، درست هفت روز شد که نفت‌کش ایرانی می‌سوزد. نفت‌کشی که با 160 هزار تن میعانات گازی در آب‌های چین با یکی از فله‌برهای چینی تصادف کرد و آتش گرفت. اهمیت این اتفاق بیشتر به دلیل خدمه این کشتی است که هنوز اطلاعی از وضعیت 31 نفر از آنها در دست نیست. امروز سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به اعتمادآنلاین گفت که احتمال می‌رود آتش نفت‌کش امشب خاموش شود و عملیات جست‌وجو برای خدمه از روی کشتی ادامه پیدا کند.

خبر ضرب و شتم دانش آموزش جیرفتی از سوی معلم مدرسه هم امروز با توجه مخاطبان رسانه‌ها روبه‌رو شد. پدر این دانش‌آموز به اعتماد آنلاین گفت که لب پسرش 12 بخیه خورده و بینی و دندانش هم شکسته است. از این بدتر او ادعا کرد که برخی از نزدیکان مدیر مدرسه تهدید کرده‌اند که اگر شکایتش را پس نگیرد اجازه نمی‌دهند پسرش در جیرفت درس بخواند.

درحالی‌که چشم تهرانی‌ها به آسمان دوخته‌شده، بلکه باران ببارد و آلودگی هوا را بشوید، امروز فرماندار تهران به جنبه دیگری از کمبود بارش در تهران اشاره کرد. عیسی فرهادی با اعلام این خبر که میانگین بارش در تهران از خراسان جنوبی هم بدتر بوده، گفت: اگر وضعیت همین‌طور ادامه پیدا کند تهرانی‌ها آب شرب نخواهند داشت

درحالی‌که چند سال است مسئولان مبارزه با مواد مخدر از افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی خبر می‌دهند، امروز مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توزیع درس‌نامه پیشگیری از اعتیاد برای معلمان سراسر کشور و تدریس آن در کلاس‌های درس گفت: بر خلاف شیوع بالای شیشه در سال‌های قبل، اکنون مصرف گل در جوانان و نوجوانان بالا رفته است.

خبر پیدا شدن جسد چهار زن (مادر و سه دختر) در آرامستان کرمانشاه خبرساز شد. امروز محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه درباره این اتفاق گفت: «بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که در تیرماه سال جاری پدر خانواده توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل می‌رسد. اولیاء دم که شامل این چهار زن می‌شدند اخیراً نسبت به گذشت قاتل پدر خود راضی می‌شوند و برادران یا پسر مقتول در اعتراض به اقدام همسر و فرزندان مقتول این جنایت را رقم زدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها