کد خبر: 154414
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

مطهری:

حق مردم در انتخاب پیام‌رسان‌ داخلی یا خارجی سلب نشود/ مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اعتمادسازی کنند

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه هنوز تا جایگزین کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی کار بسیاری داریم، گفت: بهتر است پیام‌رسان‌‎‌های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم حق انتخاب داشته باشند.

حق مردم در انتخاب پیام‌رسان‌ داخلی یا خارجی سلب نشود/ مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اعتمادسازی کنند
کد خبر: 154414
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| علی مطهری در گفت‌وگویی با اشاره به نامه 170 نماینده مجلس به روسای قوا مبنی بر جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به جایی پیام‌رسان‌های خارجی، گفت: هنوز تا جایگزین کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی کار بسیاری داریم و بسیار مانده که بتوان پیام‌رسان‌های داخلی را جایگزین پیام‌رسان‌های خارجی کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم باید تلاش کرد پیام‌رسان‌های داخلی کامل شوند تا مردم از آن‌ها استفاده بیشتری کنند اما بهتر است پیام‌رسان‌‎‌های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم هم حق انتخاب داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر شبکه‌های اجتماعی داخلی قدرت بیشتری پیدا کرده و جذابیت آن‌ها بالا رود مردم خود به خود به سمت آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند، بر ایجاد رقابت در این حوزه تاکید کرد و افزود: ما باید در این رقابت پیروز شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اطمینان لازم را به مردم در زمینه عدم دسترسی به اطلاعات خصوصی آن‌ها بدهند و اعتماد لازم را در مردم ایجاد کنند مردم استفاده از پیام‌رسان داخلی را بر پیام‌رسان خارجی ترجیح خواهند داد.

منبع: خانه ملت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها