کد خبر: 157567
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

محمدرضا خباز در گفتگو با اعتمادآنلاین:

امروز انسجام ملی از نان شب ضروری‌تر است/ برخی مسئولان تریبون‌دار در اعتراضات اخیر مردم را به حضور در صحنه اعتراض تحریک کردند/عده‌ای تصور می‌کنند اگر این کشتی غرق شود آنها سالم می‌مانند و می‌توانند بر کشور حاکمیت کنند/ مخالفان دولت برای بازگشت به حاکمیت اج

محمدرضا خباز با تأکید بر اینکه «همه جناح‌های سیاسی درون نظام باید احساس کنند که امروز انسجام ملی از نان شب برای کشور ضروری‌تر است» تصریح کرد: «انسجام ملی یعنی همه کمک کنیم تا مشکلات حل شود نه اینکه مشکلات را بزرگنمایی کنیم تا خود را حق به جانب نشان دهیم. عده‌ای درصدد این هستند که از این نمد برای خود کلاهی بسازند. کما اینکه در نارضایتی‌هایی که به وجود آمد عده‌ای از مسئولان تریبون‌دار خودشان تحریک می‌کردند تا مردم را عامداً به صحنه اعتراض دعوت کنند.»

امروز انسجام ملی از نان شب ضروری‌تر است/ برخی مسئولان تریبون‌دار در اعتراضات اخیر مردم را به حضور در صحنه اعتراض تحریک کردند/عده‌ای تصور می‌کنند اگر این کشتی غرق شود آنها سالم می‌مانند و می‌توانند بر کشور حاکمیت کنند/ مخالفان دولت برای بازگشت به حاکمیت اج
کد خبر: 157567
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| محمدرضا خباز، استاندار سابق سمنان ضروری‌ترین نیاز کشور را انسجام ملی دانست و به اعتمادآنلاین گفت: «امروز ضروری‌ترین مساله بیان دقیق واقعیت‌ها و ارائه راهکار برای آنهاست. عده‌ای از مخالفان دولت درصدد این هستند که سیاه نمایی کنند، مشکلات را چند برابر ارائه دهند. البته این به معنای عدم وجود مشکلات نیست؛ کسی نیست که در این کشور زندگی کند و مشکلات را احساس نکند؛ همه مشکلات را می‌فهمند اما برخی بزرگنمایی می‌کند. برخی دیگر هم از روی دلسوزی مشکلات را بیان می‌کند و در همین حال راهکار ارائه می‌دهد.»

او با تأکید بر اینکه «همه جناح‌های سیاسی درون نظام باید احساس کنند که امروز انسجام ملی از نان شب برای کشور ضروری‌تر است» تصریح کرد: «انسجام ملی یعنی همه کمک کنیم تا مشکلات حل شود نه اینکه مشکلات را بزرگنمایی کنیم تا خود را حق به جانب نشان دهیم. عده‌ای درصدد این هستند که از این نمد برای خود کلاهی بسازند. کما اینکه در نارضایتی‌هایی که به وجود آمد عده‌ای از مسئولان تریبون دار خودشان تحریک می‌کردند تا مردم را عامداً به صحنه اعتراض دعوت کنند.»

خباز با بیان اینکه «در مقابل برخی روش دیگر در رویارویی با مشکلات انتخاب می‌کنند» گفت: «این روش این است که اینکه به مردم دروغ نگوییم، به آنان بگوییم که بله مشکلات اینهاست، حق هم با مردم است ولی راه‌حل هم این است. مهم‌ترین راه‌حل هم این است که همه با هم همدل، همصدا و هماهنگ باشیم.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اظهار اینکه «عده‌ای تصور می‌کنند اگر این کشتی غرق شود آنها سالم می‌مانند و می‌توانند بر کشور حاکمیت کنند» گفت: «آنها از اینکه حاکمیت قوه مجریه را از دست دادند ناراحتند و در آرزوی آن به سر می‌برند، شب به امید آن می‌خوابند و صبح به امید آن بلند می‌شوند. ما به این افراد توصیه می‌کنیم اگر شما درصدد این هستید که در آینده حاکمیت اجرایی به دست شما بیفتد راهکار عاقلانه‌اش این است که با طرح‌ها و پیشنهادهای عالمانه خود دولت را کمک کنید تا مردم به سطح فهم بالای شما پی ببرند و احساس کنند شما دوراندیش و با برنامه هستید و می‌توانید کشور را بهتر اداره کنید، پس دور بعد به شما رأی می‌دهند.»

خباز اضافه کرد: «متاسفانه یک تفکر معتقد است دیگی که برای من نجوشد برای هیچ کس نجوشد! حضرت امام می‌فرمودند که من شیطان است، این من همان است.»

او با تأکید بر انسجام ملی اظهار کرد: «همه کسانی که نخبگان جامعه هستند، دستی بر قلم دارند و صاحب تریبون هستند برای آنکه به اهداف خود؛ چه برای خدا، چه برای دنیا و چه برای ریاست آینده خود، برسند راهش کمک به دولت است نه تخریب دولت.»

استاندار سمنان در دولت یازدهم تصریح کرد: «اگر می‌خواهند ارزش‌های انقلاب حفظ شود باید دولت را کمک کنند، اگر می‌خواهند دشمنان این سرزمین نامید شوند باید دولت را کمک کنند، اگر می‌خواهند در آینده خودشان حاکمیت اجرایی را به دست بگیرند باز هم باید دولت را کمک کنند؛ البته به اسم خودشان. تخریب دولت آب به آسیاب دشمن ریختن و امیدوار کردن مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از مرزها است.»

خباز در پایان تأکید کرد: «انسجام ملی هم آرامش به وجود می‌آورد، هم کشور را در مسیر صلاح و رستگاری قرار می‌دهد و هم زمینه موفقیت‌های بعدی را فراهم می‌کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها