کد خبر: 158034
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

معاون بنیامین نتانیاهو پلیس این رژیم را به کودتا علیه نخست‌وزیر متهم کرد

رئیس ائتلاف دولتی در کنست صهیونیستی و معاون بنیامین نتانیاهو، روز پنجشنبه پلیس این رژیم را به تلاش برای «کودتا» علیه نخست‌وزیر متهم کرد.

معاون بنیامین نتانیاهو پلیس این رژیم را به کودتا علیه نخست‌وزیر متهم کرد
کد خبر: 158034
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «دیوید امسالم» مدعی شد که «این تلاشی برای کودتای پلیس (علیه نتانیاهو) است و آنها نخست وزیر را دشمن شخصی خود می دانند و سعی در براندازی او را دارند.»

امسالم در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی، با انتقاد مستقیم از بازرس کل پلیس صهیونیستی خاطر نشان کرد که «این برای من شوکه کننده بود، فکر کردم که وی می خواهد در انتخابات شرکت کند.»

رونی شیخ در گفت‌وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرده بود که تلاش هایی علیه مسئولان تحقیق در پرونده های فساد مالی نتانیاهو در جریان است و برخی افراد اطراف این بازرسان می گردند تا از آنها اطلاعات جمع آوری کنند. شیخ همچنین فاش کرد که نتانیاهو به وی وعده داده است که در صورت تداوم حضورش در سمت نخست وزیری، او را به عنوان رئیس سرویس های امنیتی و اطلاعاتی "شاباک" منصوب خواهد کرد.

اما نتانیاهو در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که «تکرار این اتهامات و خیالپردازی ها مبنی بر اینکه نخست وزیر افسران ویژه ای را به داخل افسران پلیس مامور تحقیق درباره او فرستاده است، شوک آور است و در این شرایط، چه کسی می تواند اطمینان داشته باشد که حکم منصفانه و بی طرفانه علیه نخست وزیر صادر خواهد شد. تحقیقات پلیس و توصیه های ارائه شده درباره نتانیاهو به شدت تحت الشعاع جوسازی ها قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها