کد خبر: 159688
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

آیا سیاستمداران آمریکایی بالاخره عمل خواهند کرد؟

تلاش برای مقابله با تیراندازی در مدارس ایالات متحده

واشنگتن تایمز نوشت: اقداماتی را می‌توان در برابر تیراندازی در مدارس انجام داد. تصویب قوانینی که افراد را در مقابل کلمات تهدیدآمیز آن‌ها مسئول می‌کند یکی از این اقدامات است؛ افرادی که رفتار خشونت‌آمیز یا بی‌رحمانه دارند باید به صورت غیرمستقیم برای 96 ساعت زیر نظر گرفته شوند.

تلاش برای مقابله با تیراندازی در مدارس ایالات متحده
کد خبر: 159688
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| بعد از هر تیراندازی در هر مدرسه‌ای، کارشناسان انتقادها و راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند. معلم‌های مجهز، پلیس‌های بیشتر، اسلحه‌های کمتر، تعهدات روحی و چیزهای دیگر. ما همچنین می‌توانیم بحث‌های طولانی در مورد فروپاشی خانواده داشته باشیم؛ اما هر گونه تغییر واقعی خیلی دیر اتفاق می‌افتد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین و به نقل از واشنگتن تایمز، می‌دانیم که چه اتفاقی افتاده است. هفده کودک مرده‌اند. آیا سیاستمداران آمریکا بالاخره عمل خواهند کرد؟ از آنجایی که هرگونه راه حل برای افزایش امنیت برابر است با آزادی کمتر، آخر این بازی چیزی نیست مگرآنکه آمریکایی‌هایی مایل به انجام این کار باشند.

در طول چند سال گذشته، اف‌بی‌آی تماس‌هایی تلفنی از سوی نزدیکان کروز داشته و آن‌ها درباره اهداف او به پلیس گزارش داده‌اند. بسیاری از مردم معتقدند که این اطلاعات، اختیارات قانونی برای دستگیری او را فراهم می‌کند؛ اما ظاهرا قانون اساسی آمریکا چیز دیگری می‌گوید. اجرای قانون در هنگام برخورد با رفتار غیرمنطقی بسیار محدود است.

اقداماتی می‌توان در برابر این اعمال انجام داد؛ تصویب قوانینی که افراد را در مقابل کلمات تهدیدآمیز آن‌ها مسئول می‌کند. افرادی که رفتار خشونت‌آمیز یا بی‌رحمانه دارند باید به صورت غیرمستقیم برای 96 ساعت زیر نظر گرفته شوند. یا اینکه فروش اسلحه به افرادی که در گذشته مرتکب جرم و جنایات شده‌اند را ممنوع کنند.

واشنگتن تایمز در پایان نوشت: اگرچه دیدن کودکان‌مان که در خون غلط می‌زنند عادی شده، اما ما خواستار اقداماتی برای جلوگیری از این اتفاقات هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها