کد خبر: 160850
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

پس از بازداشت اسپانسر روزنامه‌های آسمان آبی و وقایع اتفاقیه

اطلاعیه روزنامه آسمان آبی درباره توقف انتشار این روزنامه

مسئولان روزنامه «آسمان آبی» درباره سرنوشت این روزنامه بعد از بازداشت مدیرمسئول آن، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه روزنامه آسمان آبی درباره توقف انتشار این روزنامه
کد خبر: 160850
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئولان روزنامه «آسمان آبی» درباره سرنوشت این روزنامه بعد از بازداشت مدیرمسئول آن، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه روزنامه «آسمان آبی» درباره سرنوشت انتشار آن، به شرح زیر است:

همراهان گرامی روزنامه‌های «آسمان آبی» متاسفانه به‌دلایل ناخواسته، انتشار نسخه کاغذی «آسمان آبی» با مشکلاتی روبه‌رو شده است؛ از این رو، انتشار این روزنامه تا رفع این مشکلات به‌صورت آنلاین خواهد بود.


سبب این امر بازداشت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار این روزنامه، جناب آقای «دومان سهند»، است که متاسفانه به‌دلایلی که تاکنون برای ما نامشخص مانده بازداشت شده‌اند. این موضوع مشکلات موقت مالی (دسترسی‌نداشتن به حساب‌های بانکی)، برای روزنامه «آسمان آبی» به وجود آورده است. به‌رغم این مشکلات، تحریریه و همکاران دیگر بخش‌های این روزنامه، با توجه به تعهد حرفه‌ای‌شان به مخاطبان، با امیدواری به خردمندی نهادهای ذی‌ربط پرونده، به ادامه کار به‌صورت آنلاین تصمیم گرفته‌اند.


همکاران روزنامه «آسمان آبی» تاکید می‌کنند به‌رغم مشکلات مالی‌ که در ماه پایانی سال و نزدیکی عید نوروز برایشان پیش آمده است تعهد حرفه‌ای خود را سرلوحه کار قرار می‌دهند و برای احترام به مخاطبان که سرمایه اصلی هر مطبوعه‌ای هستند، روند اطلاع‌رسانی خود را به‌صورت آنلاین ادامه می‌دهند. در همین حال از نهادهای ذی‌ربط این انتظار وجود دارد که با توجه به نزدیکی سال نو، تدابیری بیندیشند که هر چه سریع‌تر دسترسی به منابع مالی روزنامه‌ها باز شود. در پایان، بار دیگر از مخاطبان عذرخواهی می‌کنیم و از تمامی همکاران مطبوعاتی درخواست می‌کنیم تا مشخص‌شدن ابعاد پرونده از گمانه‌زنی پرهیز کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها