کد خبر: 161284
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

امام جمعه مشهد:

عوامل نفوذی مسئولیت‎های نظام را مدیریت می‎کنند/ اینکه هر روز بگذاریم کشور نمایشگاه تجمل شود درست نیست

سیداحمد علم‌الهدی گفت: متاسفانه امروز عوامل نفوذی در جریان های اجتماعی و مسئولیت های نظام ما را مدیریت می کنند به صورتی که حتی در پایگاه های اطلاع رسانی انقلابی به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائل حاشیه ای می پردازیم.

عوامل نفوذی مسئولیت‎های نظام را مدیریت می‎کنند/ اینکه هر روز بگذاریم کشور نمایشگاه تجمل شود درست نیست
کد خبر: 161284
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‎الله سیداحمد علم‎الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهارکرد: مادران شهدا خدمات ارزشمندی به جامعه داشته اند و همه باید قدردان آنها باشیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور حاکم باشد نظام آسیب پذیر نخواهد بود.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* شهدا و مادران آنها بر همه ما حق دارند و ما باید نسبت به مقابله با دشمنان احساس تکلیف بیشتری کنیم. هر شهید جدید که وارد کشور می شود تکلیف ما بیشتر می شود و باید مقاوم تر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

* متاسفانه امروز عوامل نفوذی در جریان های اجتماعی و مسئولیت های نظام ما را مدیریت می کنند به صورتی که حتی در پایگاه های اطلاع رسانی انقلابی به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائل حاشیه ای می پردازیم.

* نقشه جدید دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است تا مردم را ناامید کنند و از این طریق به اهداف خود برسند.

* مسئولان ما باید بدانند امروز که دشمن دین و معیشت را هدف قرار داده است. باید مردم را بر مقاومت داخلی و توجه به قدرت های درونی کشور امیدوار کنند که راهکار آن را رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی نشان دادند که شامل فرهنگ سازی برای تولید داخلی است.

* اینکه هر روز بگذاریم کشور نمایشگاه تجمل شود آن هم در شرایطی که جوانان ما توانایی تشکیل خانواده به دلیل مشکلات معیشتی را ندارند درست نیست.

* اینکه در برنامه ریزی ها تنها یک عده پولدار در نظر گرفته شوند و برای آنها برنامه ریزی شود درست نیست. موضوع اقتصاد مقاومتی که سه سال است مورد تاکید رهبری قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

* مسئولان ستاد اقتصاد مقاومتی اگر می خواهند به مردم گزارش دهند باید با شاخص سخنان رهبری انجام شود و با دادن یک آمار در خصوص ایجاد اشتغال نمی شود گفت به اقتصاد مقاومتی عمل کرده ایم.

* مسئولان ما در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی نتوانسته اند موفقیت داشته باشند. وارد کردن خودرو های لوکس خارجی و نمایش آنها در خیابان ها هیچ تناسبی با اقتصاد مقاومتی ندارد.

* اشتغال به معنای صف کشیدن برای استخدام در ادارات دولتی و دریافت حقوق سر ماه نیست و باید با اقدام جهادی وارد موضوع تولید شویم و بازار داخل و کشورهای همسایه را در اختیار بگیریم.

  • مردم ما در روزهای پایانی سال باید به فکر محرومان باشند و به جای هزینه های غیر ضرور در منزل به نیازمندان توجه کنند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها