کد خبر: 161674
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

عضو هیأت‌مدیره العین:

آماده بازی مقابل استقلال هستیم

باشگاه اماراتی به دنبال کسب پیروزی پرگل برابر استقلال و صعود به صدر جدول رده‌بندی است.

آماده بازی مقابل استقلال هستیم
کد خبر: 161674
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات در ورزشگاه خانگی خود از تیم فوتبال استقلال پذیرایی می‌کند.

روزنامه البیان امارات در گزارشی نوشت که العین از همه نظر در وضعیت خوبی قرار دارد و آماده پیروزی برابر تیم فوتبال استقلال است.

این روزنامه اماراتی در ادامه‌ گزارش خود نوشت که بازیکنان العین از نظر روحی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارند. آنها در حالی به مصاف استقلال می‌روند که خاطره خوشی از این تیم ایرانی دارند و فصل قبل موفق شدند با نتیجه‌ قاطع شش بر یک به پیروزی برسند و این بار هم به دنبال کسب پیروزی پر گل برابر نماینده ایران هستند تا به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

«عبید حماد» عضو هیات‌مدیره العین، گفت‌: بازی سال قبل را فراموش کرده‌ایم. آن بازی دیگر به پایان رسیده است. بازی سختی پیش رو داریم و منتظر حمایت هواداران خودی هستیم.

«زوران مامیچ» سرمربی العین هم از شاگردانش خواسته که با تمرکز بالا و جنگندگی زیاد برابر استقلال به میدان بروند و موقتا به بازی‌های لیگ فکر نکنند.

العین در حالی به مصاف استقلال می‌رود که در دو بازی قبل خود به تساوی دست پیدا کرده است، این‌ در حالی است که نماینده ایران از دو بازی چهار امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها