کد خبر: 161791
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

سال گذشته سال خودزنی نیروهای سیاسی بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: با توجه به آنچه در جریان رقابت‌های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، متأسفانه می‌شود گفت سالی که گذشت سال خودزنی نیروهای سیاسی و رقبای انتخاباتی بود.

سال گذشته سال خودزنی نیروهای سیاسی بود
کد خبر: 161791
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین | حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با اعتمادآنلاین در جمع بندی خود از اتفاقات سیاسی سالی که گذشت گفت: سال 96 اتفاقات مختلف سیاسی را تجربه کردیم که از جمله آن می توان به انتخابات ریاست جمهوری و رقابت های مربوط به آن اشاره کرد.

ترقی ادامه داد: اما با توجه به آنچه در جریان رقابت های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، متأسفانه می شود گفت که سالی که گذشت سال خودزنی نیروهای سیاسی و رقبای انتخاباتی بود.

این فعال سیاسی اصوگرا ادامه داد: در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، رقبای انتخاباتی به جای اینکه در جهت تقویت امید و تقویت آینده‌نگری مردم صحبت کنند و به جای اینکه در جهت تشریح نقاط مثبت و کارکردهای دولت‌ها گام بردارند، بیشتر توپ در دروازه خودی زدند.

ترقی تأکید کرد: در جریان انتخابات نخبگان سیاسی و نامزدهای انتخاباتی بیشتر گل به خودی زدند و همین مسئله موجب تزریق یأس به مردم و نسل جوان کشور شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: در جریان رقابت های انتخاباتی سیاه‌نمایی‌هایی که نسبت به حال و گذشته انجام گرفت، بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها