کد خبر: 162244
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۸:۲۵:۰۰
| |

گرایی:

طلا را از چنگ من درآوردند

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت:‌ نمی‌خواهم شکستم را در فینال مقابل حریف چینی توجیه کنم، اما ناداوری عامل اصلی قهرمان نشدن من بود و داور مدال طلا را از چنگ من درآورد.

طلا را از چنگ من درآوردند
کد خبر: 162244
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۸ ۱۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی گرایی درباره کسب مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: شرایط خوبی داشتم و با آمادگی نسبتاً مناسبی در مسابقات شرکت کردم. البته تنها 2 ماه است که به 77 کیلوگرم آمده‌ام و در زیر وزن قانونی هستم. در جام تختی هم برای اولین‌بار در 77 کیلوگرم کشتی گرفتم و قهرمان شدم. در قهرمانی آسیا هم تا فینال به خوبی پیش رفتم، اما باختم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم شکستم را توجیه کنم، اما ناداوری عامل اصلی قهرمان نشدن من بود و داور مدال طلا را به راحتی از چنگ من درآورد. در فینال هر قدر به حریف چینی فن می‌زدم، داور به من اخطار می‌داد و در نهایت باعث شد بازنده شوم. البته هدفی اصلی من ابتدا موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و سپس بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و المپیک است.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا درباره تغییر وزنش از 72 به 77 کیلو و اینکه آیا اگر در یک وزن پایین‌تر روی تشک می‌رفت راحت‌ قهرمان نمی‌شُد، گفت: همانطور که گفتم وزن زیادی کم نمی‌کنم و حتی می‌توانستم و در 72 کیلو کشتی بگیریم، اما با توصیه کادر فنی قبل از جام تختی به یک وزن بالاتر آمدم. وزن 77 کیلوگرم المپیکی است و در آینده شرایط بهتری در این وزن پیدا خواهم کرد.

گرایی درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی و کسب عنوان پنجمی در آسیا گفت: به نظرم نتایج خوبی گرفتیم؛ در چهار وزن المپیکی موفق به کسب 3 مدال طلا و یک نفره شدیم که نمی‌تواند نتیجه بدی باشد هرچند از نظر تیمی پنجم شدیم، اما نسبت به سایر تیم‌ها بیشترین فینالیست و مدال طلا را داشتیم. از سوی دیگر تعداد زیادی از کشتی‌گیران ما برای اولین‌بار حضور در رده بزرگسالان و حتی یک مسابقه رسمی را تجربه می‌کردند که باعث شده بود کار برای آنها سخت شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها