کد خبر: 162350
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

جیمز:

با پیراهن کلیولند از بسکتبال خداحافظی می‌کنم

فوق‌ستاره تیم بسکتبال کلیولند گفت: بسیاری از هموطنانم دوست دارند که من برای تیم شهر آنها به میدان بروم اما همانطور که گفتم، بسکتبال را با پیراهن کلیولند کنار خواهم گذاشت.

با پیراهن کلیولند از بسکتبال خداحافظی می‌کنم
کد خبر: 162350
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| لبران جیمز به همراه تیم کلیولند کاوالیرز برای انجام 2 بازی با تیم‌های کلیپرز و لیکرز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در لس‌آنجلس به سر می‌برد.

با توجه به اینکه قرارداد فوق ستاره تیم کلیولند در تابستان به پایان می‌رسد، شایعاتی مبنی بر پیوستن او به سایر تیم‌های لیگ به عنوان بازیکن آزاد به گوش می‌رسد.

لبران جیمز اگر قرارداد جدید 35.6 میلیون دلاری جدید خود را با کلیولند امضا نکند، بازیکن آزاد است. او در این مورد گفت: من می‌دانم که در پایان تابستان، بازیکن آزاد هستم و متوجه هستم که چه شایعاتی در این باره شکل گرفته است.

جیمز پیش از این تاکید کرده بود که انرژی لازم برای تغییر تیم را ندارد و در واقع گزینه‌ای روی میز او نیست.

بازیکن شماره 23 کلیولند ادامه داد: این برای نخستین بار نیست که چنین شایعاتی در مورد من مطرح می‌شود به همین خاطر دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. تیم لس‌آنجلس لیکرز از نظر قانونی اجازه خرید بازیکنی مثل مرا دارد و دلیل مطرح شدن این شایعات هم همین موضوع است. اگر تیم‌هایی مثل لیکرز، نیکس و سلتیکس در یک زمان، قدرت بیشتری داشته باشند ما شاهد لیگ بهتری خواهیم بود.

جیمز تصریح کرد: من 15 سال است که در NBA بازی می‌کنم. بسیاری از هموطنانم دوست دارند که من برای تیم شهر آنها به میدان بروم و این حس بسیار خوبی اما همانطور که گفتم من بسکتبال را با پیراهن کلیولند کنار خواهم گذاشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها