کد خبر: 162389
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۵:۰۰
| |

کیانوش رستمی:

ترجیح می‌دهم به تنهایی تمرین کنم

ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: حرف مرد یکی است و مدام صحبت‌هایش را تغییر نمی‌دهد، همچنان ترجیح می‌دهم به تنهایی تمرین کنم.

ترجیح می‌دهم به تنهایی تمرین کنم
کد خبر: 162389
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «کیانوش رستمی» ملی‌پوش وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با رادیو گفت: در آمریکا از ناحیه زانو دچار مصدومیت سنگینی شدم که با کمک پزشکان و با تزریق PRP بهتر شدم.

تمرین در برف با پیراهن آستین کوتاه!

رستمی درباره فیلم‌هایی که تمرینات او را در برف نشان می‌دهد اظهار کرد: سا‌هاست در جاهای مختلف تمرین می‌کنم و اما تا کنون فیلمی منتشرنکرده بودم. با وجود فضای مجازی ترجیح دادم فیلم های تمرینات شخصی‌ام را منتشر کنم. در این تصاویر من با آستین کوتاه در حال تمرین هستم البته این تمرینات را مرحله به مرحله انجام می دهم و حالا به اینجا رسیده ام که بدنم قادر است این فشارها را تحمل کند. سعی می‌کنم از این پس تمرینات و زندگی شخصی‌ام را برای علاقه‌مندان به ورزش بیشتر معرفی کنم.

مدال مسابقات آمریکا ارزشمند نبود

او ادامه داد: حواشی‌ بعد از المپیک ایجاد شد تا نتوانم به خوبی تمرین کنم و از تمرینات دور شدم تا جایی که تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفتم. اما فدراسیون قبل از مسابقات جهانی به من اعلام کرد هر چیزی بخواهم فراهم می کند. بعد از یازده ماه تمرین را شروع کردم که آسیب‌دیدگی‌ام شدت گرفت.

او افزود: 2 روز قبل از مسابقات زانویم دچار مشکل شد و به نتیجه‌ای که می‌خواستم نرسیدم هرچند مسائل زیادی در این بین وجود داشت. 12 کشور در مسابقات جهانی آمریکا حضور نداشتند و چند ورزشکار روسیه دوپینگ کرده بودند اما به دلیل محرومیت تیم این کشور سایر ورزشکاران روسیه ای که پاک بودند هم اجازه حضور پیدا نکردند شاید به همین دلیل مدال این مسابقات را خیلی ارزشمند ندیدم. نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم و زحمت هم‌ تیمی‌هایم را زیر سئوال ببرم. می‌خواهم درباره مرام پهلوانی صحبت کنم. درباره ورزشکارانی که سالم بودند و آرزو داشتند در مسابقات باشند و مدال بگیرند. وقتی من با وزنه سنگین شروع می‌کنم به این خاطر بود که اگر قرار است در مسابقات جهانی قهرمان شوم طوری باشد که اگر همه حریفان نیز حضور داشتند باز هم من مقتدرانه قهرمان می‌شدم. تصمیم دارم سال آینده به بهترین شکل کار کنم و با انرژی‌که از مردم می‌گیرم باز هم دل آنها را شاد کنم.

برادرم مربی من نیست

رستمی درباره تمرین های انفرادی اش گفت: همانطور که برای المپیک تنها تمرین کردم امروز هم تنها تمرین می‌کنم، مربی‌ هم نداشتم، برادرم همراه من است و فدراسیون این کار را کرده است. البته من اعلام کردم که اگر او را نمی‌خواهند می‌توانند برادرم را کنار بگذارند چون او مربی من نیست بلکه همراهم است.

حرف مرد یکی است، همچنان تنها تمرین می‌کنم

ملی پوش وزنه برداری خاطر نشان کرد: باز هم به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهم چون قبلا هم این کار را کردم و نتیجه گرفتم که در دنیا کم‌نظیر بود باز هم ادامه می‌دهم. حرف مرد یکی است و صحبت‌هایش را مدام تغییر ندهد. البته سعی می‌کنم در زندگی از تجربیات همه استفاده کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. تمام مردم ایران کمک و یاور من هستند و از تجربه آنها و مربیان استفاده می‌کنم که باعث شده راه خوبی پیدا کنم و افتخار آفرینی کنم. خاک پای تمام مردم هستم، اما نمی‌توان خیلی مسائل را باز کرد. بارها در تمریناتی که انجام دادم نکاتی دیدم که اگر به مربی‌ام می‌گفتم درک نمی‌کرد. خیلی از مربیان امروزی فعالیت‌های حرفه‌ای دارند، اما من نمی‌توانم این موضوع را در این زمان کوتاه توضیح دهم، اگر اینطور نبود سعی می‌کردم در کنار تیم تمرین کنم.

به صلاح است انفرادی تمرین کنم


دارنده مدال‌های طلای وزنه‌برداری جهان اضافه کرد: خودخواه و بی‌ادب نیستم، در زندگی‌ام هم به هیچکس بی‌ادبی نکردم اگر هم انفرادی تمرین می‌کنم برنامه‌ام را با فدراسیون هماهنگ می‌کنم و با مربیان تیم ملی هم دوست هستم و به آنها احترام می‌گذارم، اما به صلاح است تمریناتم را انفرادی دنبال کنم.

او درباره این که آیا قرار است وزنه‌برداری را رها کند و در رشته کراس فیت فعالیت کند گفت: اینطور نیست، مدت‌هاست این رشته را در کنار وزنه‌برداری انجام می‌دهم و نیازی نیست از وزنه‌برداری خارج شوم.

او خاطرنشان کرد: اگر حضور در تمرینات تیم ملی راه درستی بود قطعاً این کار را انجام می‌دادم. مگر من چند سال دیگر می‌توانم مدال بگیرم. نباید به راحتی زمان را از دست بدهم. اگر بخواهم وارد حاشیه شوم زمان را از دست می‌دهم؛ به همین دلیل سعی می‌کنم بهترین راه را برای موفقیت خود انتخاب کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها