کد خبر: 658911
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۳:۱۶:۵۶
| |

خبر خوش برای معلمان؛ هدیه روز معلم امشب واریز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته نداشتیم اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

خبر خوش برای معلمان؛ هدیه روز معلم امشب واریز می‌شود
کد خبر: 658911
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۳:۱۶:۵۶

رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از اجرای رتبه بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم.

به گزارش ایسنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته هم نداشتیم اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

وی گفت ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بوده که سه ماه آن واریز شده و طی ۲ هفته دیگه ۳ ماه دیگر هم واریز می‌شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید هم کلا از این بابت تسویه می‌کنیم. فوق العاده ویژه را هم همه دریافت می‌کنند اما فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی به همه تعلق نمی‌گیرد بلکه به معلم چند پایه، روستایی و شبانه روزی تعلق می‌گیرد.

معلم بازنشسته دیگری از تاخیر در پرداخت پاداش و سنوات بازنشستگان گفت و از وزیر خواستار پرداخت به موقع شد تا گوشه‌ای از مشکلات زندگی را بگیرد که صحرایی در جواب گفت: سال گذشته ۲۲.۷ همت پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ قبل از عید پرداخت شد، هرسال پاداش بازنشستگان نیمه دوم سال بعد واریز می‌شود و امیدواریم پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۲ زودتر پرداخت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها