کد خبر: 162481
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

صلاح کار در بازگشت رسول است

نشست مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در حالی فردا دوشنبه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد که اعضای این مجمع در آستانه تصمیم سخت و مهمی قرار دارند.

صلاح کار در بازگشت رسول است
کد خبر: 162481
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی راس ساعت 14 فردا دوشنبه در محل سالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار می‌شود. نشستی که با حضور «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و اعضای مجمع‌، با هدف بازگشت دوباره رسول خادم و یا انتخاب جانشین احتمالی وی برگزار خواهد شد.

«محمد‌حسین محبی» رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه و یکی از اعضای مجمع در آستانه برگزاری این نشست گفت: تمام تلاش ما این است که رسول خادم به فدراسیون بازگردد چراکه او در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده و برنامه‌های زیادی را در حال اجرا دارد. آنچه مسلم است بهترین تصمیم و نتیجه نهایی نشست مجمع، می‌تواند بازگشت رسول خادم خواهد بود.

وی در خصوص انتخاب احتمالی جانشین خادم و سرپرست فدراسیون کشتی نیز تصریح کرد: مطمئنا هر فردی که به عنوان جانشین احتمالی رسول خادم انتخاب شود، کار بسیار سخت و دشواری را پیش‌رو دارد. کشتی ایران در آستانه رویدادهای مهم و سرنوشت‌سازی قرار دارد که اداره فدراسیون در چنین شرایطی کار هر کسی نیست.

عضو مجمع فدراسیون کشتی در پایان اظهار داشت: اظهارات رسول خادم در خصوص کشتی نشانه دلسوزی و دغدغه او به این رشته است و خادم ثابت کرده هیچگاه با دیدگاه و اهداف شخصی در اداره کشتی گام برنداشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها