کد خبر: 162658
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۵ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

احزاب به کمک دولت بیایند/ جامعه نیازمند نشاط و شادابی است

سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد احزاب در سال جدید باید بازوی دولت برای حل مشکلات کشور باشند.

احزاب به کمک دولت بیایند/ جامعه نیازمند نشاط و شادابی است
کد خبر: 162658
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۵ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه همگرایی بین قوا، نهادهای مختلف کشور و احزاب مهمترین مساله ای است که کشور به آن احتیاج دارد، تأکید کرد احزاب در سال جدید باید بازوی دولت برای حل مشکلات کشور باشند.

وزیرپیشین فرهنگ وارشاداسلامی به اعتمادآنلاین گفت: «علی‌رغم اختلاف دیدگاه‌هایی که بین دو جریان سیاسی کشور وجود دارد، در مساله خدمت به مردم و بهبود اوضاع کشور اختلافی دیده نمی‌شود و همه افراد دلسوز خواهان تلاش بیشتری برای پیشرفت کشور هستند.»

حسینی ادامه داد: «از این رو همگرایی باید بیشتر باشد و همه احزاب و نهادها از جمله دولت بجای پرداختن به حاشیه‌ها مأموریت‌های مهم خود را پیش برند. در این میان احزاب نیز باید به کمک دولت بیایند تا خواسته‌های مردم محقق شود.»

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه ما در احزاب مختلف افراد متخصص، خبره و کارشناس کم نداریم، گفت:‌ «این چهره ها کسانی هستند که هم به مبانی نظری آشنایی دارند و هم در شمار مدیران اجرایی کشور بودند؛ بنابراین باید از فکر و اندیشه آنان بیشتر استفاده شود. مسئولین گاهی آنقدر مشغول کارهای اجرایی هستند که این دغدغه‌ها مانع از نگاه جامع و همه‌جانبه آنان به مسائل می‌شود درنتیجه نباید خود را از مشورت با نیروهای متعهد و دلسوز بی‌نیاز بدانند.»

وزیرپیشین فرهنگ وارشاداسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه «دولت مهمترین رسالتی که برای خود در سال 97 باید در نظر بگیرد تحقق برنامه‌ها و وعده‌های دوران انتخابات است که عمده آن تمرکز بر مباحث اقتصادی است» گفت: «در همین حال دولت باید در سال 97 عنایت خاص به مباحث فرهنگی و هنری داشته باشد. جامعه نیازمند نشاط و شادابی است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها