کد خبر: 162787
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان:

بعد از ازدواج ساره جوانمردی در جریان رکوردهایش نیستم!

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان گفت: به دلیل مشکلات مالی کمیته ملی پارالمپیک از مسابقات جهانی کرواسی تا به الان تنها موفق به برگزاری یک مرحله اردوی آمادگی شدیم و همین مساله باعث افت رکورد تیراندازان برای شرکت در مسابقات جهانی کره شده است.

بعد از ازدواج ساره جوانمردی در جریان رکوردهایش نیستم!
کد خبر: 162787
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین امیری اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی کرواسی که تیم ملی تیراندازی معلولان عملکرد قابل توجهی داشت و موفق به رکوردشکنی در این رقابت‌ها شدیم، متاسفانه به دلیل مشکلات مالی کمیته ملی پارالمپیک تنها موفق به برگزاری یک مرحله اردوی آمادگی در آذرماه شدیم و از آن تاریخ تا به الان هیچ اردویی نداشتیم و همین امر سبب افت رکورد تیراندازان به ویژه در تپانچه 50متر خفیف شده است.

وی درباره وضعیت تیم تیراندازی برای شرکت در جام جهانی امارات که 28 اسفند عازم این تورنمنت می‌شوند، گفت: اردویی که برای این منظور با حضور 8 تیرانداز در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برپا شده است، چون در این اردو فرصت کافی برای انجام کارهای ساختاری نداریم، تمرکز خود را تنها روی آماده‌سازی ورزشکاران از نظر بحث روانی و آمادگی بدنی معطوف کردیم تا مانع افت رکورد تیراندازان شویم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر قوانین تیراندازی در سال 2018 در بعضی از ماده‌ها همچون تفنگ بادی ایستاده، تپانچه بادی 10متر بانوان و تفنگ 50متر SH2 از سهمیه ورودی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت سال آینده در کره برگزار می‌شود، برخوردار نیستیم و باید در امارات سهمیه‌های خود را تکمیل کنیم تا با تعداد نفرات بیشتری عازم کره شویم.

امیری افزود: در حال حاضر در تپانچه 50متر خفیف زنان و مردان به دلیل کمبود فشنگ و تعطیلی اردوها شرایط خوبی نداریم و با افت رکورد مواجه هستیم، اما در تپانچه 10متر بادی بانوان مشکلی برای کسب مدال نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به امارات نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان کره نیز خواهند بود، اظهار کرد: برای این که بتوانیم در کره به نتایج خوبی دست پیدا کنیم قطعا تغییرات زیادی در نفرات اعزامی به کره خواهیم داشت. البته در تپانچه خفیف تیمی 50متر و تپانچه بادی 10متر تیمی بانوان تنها به کسب مدال طلا در جهانی کره فکر می‌کنیم.

امیری در پایان درباره وضعیت ساره جوانمردی برای رکوردشکنی و کسب مدال در جام جهانی امارات گفت: بعد از ازدواج جوانمردی هنوز در جریان وضعیت رکورد او نیستم و با وجود این که اسمش در لیست نفرات اعزامی به جام جهانی امارات هست، هنوز به اردو نیامده و نمی‌دانم به مسابقات اعزام شود یا خیر.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها