کد خبر: 162968
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۶:۴۷:۰۰
| |

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

فشارهای وارد شده به نجفی بیماری‌اش را تشدید کرده است/ احضارهای پی‌درپی بخشی از فشارها بود

زهرا نژاد بهرام در مورد استعفای نجفی گفت: «متن استعفا از دو بخش تشکیل شده بود، یکی آنچه در این مدت گذشته و دیگری شرح بیماری آقای نجفی. در بخش اول از فشارهایی مانند احضارهای پی در پی به دادسرا اشاره شده و گفته شده بود که این اتفاقات بر روند بیماری که سرطان پروستات است، تاثیرگذاشته و آن را تشدید کرده.»

فشارهای وارد شده به نجفی بیماری‌اش را تشدید کرده است/ احضارهای پی‌درپی بخشی از فشارها بود
کد خبر: 162968
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌ها امروز را با یک خبر جنجالی شروع کردند: استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران. این خبر که اول به نقل از منابع آگاه منتشر شده بود، به سرعت و با قدرت تکذیب شد. کمی بعد احمد مسجدجامعی آب پاکی را روی دست همه ریخت و خبر استعفا را تأیید کرد. البته اگر مسجدجامعی هم این کار را نمی‌کرد، تشکیل جلسه فوق‌العاده و محرمانه اعضای شورای شهر می‌توانست نشانه محکمی بر درست بودن خبر استعفای شهردار تهران باشد، شهرداری که نه تنها طی چند هفته گذشته، بلکه از زمان آغاز مسئولیتش در شش ماه پیش با انواع و اقسام حاشیه‌ها دست و پنجه نرم کرده است.

بعد از اتمام جلسه اعضای شورای شهر محسن هاشمی به نمایندگی از آنها با رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. او گفت: « آقای نجفی به صراحت اعلام کرده است که به دلیل مسائل سیاسی استعفا نداده و مسئله اصلی بیماری جدید ایشان است. ممکن است فشارهای سیاسی در بیماری تأثیرگذار بوده باشد که مشخص نیست.»

با وجود اینکه هاشمی بر سیاسی نبودن استعفای نجفی تأکید می‌کند، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران که قبل از جلسه اعضای شورا توئیت کرده بود : «فشارهای بیرونی موجب درخواست استعفای محمدعلی نجفی شده» به اعتمادآنلاین می‌گوید: «من تا ظهر متن استعفا را ندیده بودم اما ظهر که متن آن را دیدم این توئیت را نوشتم.»

او ادامه می‌دهد: «متن استعفا از دو بخش تشکیل شده بود، یکی آنچه در این مدت گذشته و دیگری شرح بیماری آقای نجفی. در بخش اول از فشارهایی مانند احضارهای پی‌درپی به دادسرا مخصوصاً در مورد قضیه برج میلاد اشاره شده و گفته شده بود که این اتفاقات بر روند بیماری که سرطان پروستات است، تاثیرگذاشته و آن را تشدید کرده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها