کد خبر: 164404
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

علی‌اکبر ولایتی:

هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داشت

ولایتی گفت: امروز همه بر این باور هستند که خط مقاومت در ایران، لبنان و سوریه حرف اول را در منطقه می‌زند و هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داشت.

هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داشت
کد خبر: 164404
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در سوریه گفت: ماندن یا خارج شدن نیروهای آمریکایی در اختیار کشور سوریه نیست، ولی بیش از هفت سال است که کشورهای عربستان و آمریکا به دنبال اشغال حکومت قانونی سوریه هستند.

علی‌اکبر ولایتی در حاشیه افتتاح سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در خصوص اظهارات رییس‌جمهور آمریکا، افزود: مردم دنیا عادت دارند حرف‌های نامربوط و متناقض را از رییس‌جمهور آمریکا بشنوند ولی کم کم اعتبارات سخنان این کشور به واسطه تناقض‌گویی و حرف‌های غیرمنطقی از بین رفته است.

ولایتی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به راه خود که حمایت، استقلال و پیشرفت علمی و حضور فعال در منطقه است ادامه خواهد داد و به کمک کشورهایی که همراه ایران هستند، می‌رود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از خود در حوزه دفاعی را دارد و برای دفاع از خود از کسی اجازه نمی‌گیرد.

ولایتی در پاسخ به سوالی در خصوص وارد شدن نیروهای آمریکایی به سوریه، گفت: اینکه این نیروها در کشور سوریه بمانند و یا خارج شوند در اختیار این کشور نیست.

وی اضافه کرد: ‌بیش از هفت سال است که عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که حکومت قانونی سوریه را بگیرند و آن را اشغال کنند ولی تاکنون نتوانسته‌اند.

ولایتی اضافه کرد: امروز همه بر این باور هستند که خط مقاومت در ایران، لبنان و سوریه حرف اول را در منطقه می‌زند و هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها