کد خبر: 165942
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۵:۰۰
| |

چهار کتاب پیشنهادی محسن هاشمی برای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در آستانه برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اشاره به اهمیت مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و استفاده از خاطرات شخصیت‌های حاضر و فعال آن دوران در آستانه برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، چهار کتاب را برای خواندن پیشنهاد کرد.

چهار کتاب پیشنهادی محسن هاشمی برای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب
کد خبر: 165942
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به اهمیت مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و استفاده از خاطرات شخصیت‌های حاضر و فعال آن دوران، درباره پیشنهاد کتاب خود برای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: «من مطالعه سه کتاب «تاریخ شفاهی روحانیت مبارز تهران»، «خاطرات محمد هاشمی» و «خاطرات حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری» از انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی را برای مطالعه به جوانان پیشنهاد می‌کنم.»

وی همچنین از انتشار کتاب خاطرات سال 1374 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین مطالعه کتاب «غرور و سقوط» که خاطرات آنتونی پارسونز، سفیر انگلیس در ایران است را نیز برای علاقمندان به تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مفید دانست.

کتاب «غرور و سقوط» که خاطرات سفیر انگلیس در ایران است، وقایع تاریخی مربوط به بازه زمانی 1352 تا 1357 را در برمی‌گیرد. این کتاب نیز توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها