کد خبر: 166081
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

واکنش محمدرضا عارف به کتک زدن یک زن توسط گشت ارشاد؛

نهادهای متولی ارشاد به حاکمیت چوب و چماق اعتقاد دارند/ نهادهای ذی‌ربط در برخورد قاطع با خاطیان درنگ نکنند

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از کتک زدن یک زن از سوی گشت ارشاد انتقاد کرده و از پیگیری فراکسیون امید درباره این موضوع خبر داده است.

نهادهای متولی ارشاد به حاکمیت چوب و چماق اعتقاد دارند/ نهادهای ذی‌ربط در برخورد قاطع با خاطیان درنگ نکنند
کد خبر: 166081
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس به انتشار کلیپی از نحوه برخورد زننده ماموران نیروی انتظامی با یک زن به بهانه بدپوششی واکنش نشان داده و در کانال تلگرامی خود نوشته است که این موضوع نشان از این دارد که نهادهایی که خود را متولی ارشاد مردم می دانند هنوز به تغییر در رویکردهای فرهنگی باور ندارند و به حاکمیت چوب و چماق در ارشاد!مردم اعتقاد دارند. اینگونه برخوردها بعضا توسط افرادی صورت می گیرد که آموزش های لازم را در این خصوص طی نکرده اند و چه بسا خود بیش از دیگران به ارشاد نیازمند باشند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، او در ادامه ضمن تشکر از وزیر محترم کشور به جهت واکنش به موقع به این موضوع ضروری است، نوشته که نهادهای ذی ربط یعنی وزارت کشور و نیروی انتظامی در برخورد قاطع با خاطیان درنگ نکنند و نتیجه بررسی های خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند. مطمئنا فراکسیون امید هم در پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام خواهد داد. حرمت و ارزش دختران سرزمین من نباید با اعمال سلیقه برخی افراد شکسته شود. مطمینا بانوان فرهیخته کشورمان هم در حفظ این حرمت ها بیش از دیگران و مدعیان تلاش می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها