کد خبر: 166588
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۸:۰۰
| |

جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد؛

تخطی دولت در راه اندازی نکردن سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران

جعفرزاده گفت: تقاضای ما از دولت این بوده که حقوق و مزایای مقامات را شفاف کند. پس از شفاف کردن حقوق مقامات و مدیران بسیاری از مسائل رفع می شود، چرا که حقوق هر فردی مشروع است یا خیر و نهادی باید پاسخگو و شفاف کننده این موضوع باشد و مرجعی آن را تایید کند.

تخطی دولت در راه اندازی نکردن سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران
کد خبر: 166588
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگویی، با انتقاد از عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران توسط دولت براساس تکلیف برنامه ششم توسعه، گفت: دولت باید برای خاتمه دادن به تمامی شائبات، جوسازی و فضاسازی های مسموم رسانه های خارجی و شیطنت های برخی رسانه های داخلی موضوع حقوق و دریافتی را شفاف کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران توسط دولت تکلیف برنامه ششم توسعه است.

اوبا بیان اینکه تقاضای ما از دولت این بوده که حقوق و مزایای مقامات را شفاف کند، ادامه داد: پس از شفاف کردن حقوق مقامات و مدیران بسیاری از مسائل رفع می شود، چراکه حقوق هر فردی مشروع است یا خیر و نهادی باید پاسخگو و شفاف کننده این موضوع باشد و مرجعی آن را تایید کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت در عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران تخطی کرده است، یادآور شد: این تخطی در درجه اول به ضرر خود دولتمردان است و این شائبه را ایجاد می کند که در بدنه دولت پرداخت هایی صورت می گیرد که همه از آن بی اطلاع هستند.

او افزد: تمام پرداختی ها اعم از حقوق و مزایا باید به صورت شفاف شفاف در سامانه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از نمایندگان در حال تهیه طرح سوالی درباره عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران هستند که نمایندگان در این طرح سوال برخلاف طرح سوال های قبلی اجماع دارند و همه عدم راه اندازی این سایت را تخطی می دانند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها