کد خبر: 167109
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

مدیرعامل آبفای اهواز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

هیچ‌گاه آب اهواز آلوده نبوده است/ اینکه هرکسی با یک لیوان اعلام کند آب گل‌آلود است قابل قبول نیست

مدیرعامل آبفای اهواز با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه آب اهواز آلوده نبوده اعلام کرد: اینکه هر کسی یک لیوان آب بگیرد و بعد بگوید گل‌آلود است یا هر چیز دیگری قابل قبول نیست.

هیچ‌گاه آب اهواز آلوده نبوده است/ اینکه هرکسی با یک لیوان اعلام کند آب گل‌آلود است قابل قبول نیست
کد خبر: 167109
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فردوس کریمی مدیرعامل آبفای اهواز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره تصویر منتشر شده از آب گل‌آلود اهواز گفت: از کجا معلوم نمونه‌ای که گرفتند آب اهواز است؟ می‌گویند که آب اهواز است ولی من می‌گویم نه! چه کسی می‌تواند قضاوت کند؟

او ادامه داد: وقتی نمونه آب می‌گیرند که با حضور نماینده آزمایشگاه بنده از جایی مورد تأیید باشد. یعنی از جایی که انشعاب مجاز دارد و جایی که خدمات به آن ارائه می‌شود، نمونه می‌گیرند و بعد به آزمایشگاه می‌برند. ولی اینکه هر کسی یک لیوان آب بگیرد و بعد بگوید گل‌آلود است یا هر چیز دیگری قابل قبول نیست. کسی که می‌خواهد آب را آزمایش کند باید به محاکم مورد تأیید و اماکنی که تخصص آزمایشگاهی دارند مراجعه کند و آن‌هایی که صاحب حرفه هستند باید این نمونه‌گیری را انجام دهند و نماینده من هم آنجا حضور دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای اهواز گفت: اگر هم درباره وضعیت آب شکایتی به دادگاه بدهند می‌گویم که نماینده من هم آنجا باشد و در جایی که من خدمات می‌دهم نمونه بگیرند و در آن صورت اگر بهداشت تأیید نکرد من جواب می‌دهم.

کریمی تصریح کرد: روزانه از 30 نقطه اهواز از آب نمونه برداری می‌کنیم و ما یکی از آزمایشگاه‌های مدرن کشور را برای آزمایش این نمونه‌ها داریم.

این مقام محلی درباره اینکه آیا امروز گزارشی از آلودگی آب اهواز دارید، تأکید کرد: تمام روزها نمونه‌ها آزمایش می‌شوند و هیچ‌گاه آب اهواز آلوده نبوده است. کدورت آب ممکن است به خاطر شبکه‌هایی فرسوده و قدیمی، فشار شبکه و یا پمب‌هایی برای مکش که به طور غیر مجاز فعال هستند، افزایش پیدا کرده باشد ولی آلودگی هرگز پیش نمی‌آید. چون آلودگی را بهداشت در همه مکان‌ها کنترل می‌کند و ممکن است اعلام کند که در نقطه‌ای شک وجود دارد و ما می‌رویم بررسی می‌کنیم که علت شک چیست آیا آلودگی، کدورت و یا کم کلری وجود دارد؟

این اظهارات کریمی در حالی است که از صبح امروز عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد آب یکی از ادارات اهواز بشدت گل‌آلود است.

اهواز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها