کد خبر: 167318
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۲۱:۴۷:۰۰
| |

سلطانی‌فر:

شیخ احمد قول داد با نفوذش کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری را پیگیری کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: شیخ احمد کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری ایران را ناعادلانه می‌داند و قول داد با نفوذ خود این مسئله را پیگیری کند.

شیخ احمد قول داد با نفوذش کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری را پیگیری کند
کد خبر: 167318
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۲۱:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر پس از دیدار با شیخ احمد الصباح، رئیس شورای المپیک آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار در خصوص تمام مباحث کاربردی از جمله توسعه ورزش ایران و آسیا صحبت شد. همچنین درباره گسترش روابط و استفاده از ظرفیت ایران برای توسعه ورزش آسیا و نیز عضویت نمایندگان ایران در هیئت رئیسه کنفدراسیون‌های آسیایی، میزبانی‌های ایران و تشکیل فدراسیون بانون مسلمان صحبت شد که این موضوع با استقبال شیخ‌احمد همراه بود.

وی در ادامه افزود: رعایت مفاهیم جنبش المپیک و نکات آن بخش دیگری از صحبت‌ها بود. همچنین شیخ احمد با توجه به هماهنگی خوبی که بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و شورای المپیک آسیا وجود دارد قول داد به رشد ورزش ایران کمک کند. همچنین در مورد میزبانی‌ها، برگزاری دوره‌ها و حضور مدیران در کنفدراسیون‌های آسیایی از ایران حمایت کرد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با برگزاری جلسه هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا در ایران و جزیره کیش موافقت شد. همچنین ان‌شاءالله یک مرکز فعالیت‌های اداری و تصمیم‌گیری در ایران تشکیل خواهد شد.

سلطانی‌فر در خصوص کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری ایران نیز گفت: در مورد سهمیه وزنه‌برداری و کاهش آنها با توجه به این که در 5 سال گذشته دوپینگ مثبت نداشتیم و با همه امکانات با آن مبارزه کرده‌ایم با شیخ‌احمد صحبت کردیم و وی نیز معتقد بود که این کاهش سهمیه ناعادلانه بوده و قول داد با نفوذ خود این مسئله را پیگیری کند.

وی در پایان گفت: سفر شیخ‌احمد فرصت خوبی است تا با ارتباط گرمی که داریم در خلال برنامه‌های فردا که دیدار با جهانگیری و روسای فدراسیون‌ها هست، در مورد مباحث دیگر نیز صحبت کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها