کد خبر: 188764
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

پروانه مافی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

تعامل هیات رئیسه مجلس با نمایندگان متوسط بوده است/ انتظار داشتیم هیات رئیسه از نظرات نمایندگان استفاده کند/ امیدواریم شاهد تغییرات چشم‌گیر در هیات رئیسه باشیم

پروانه مافی نماینده مجلس معتقد است تعامل هیات رئیسه فعلی با نمایندگان متوسط بوده است. او می‌گوید: انتظار داشتیم هیات رئیسه از نظرات نمایندگان هم استفاده کنند. برای مثال من تنها یک جلسه به هیات رئیسه دعوت شدم که نظراتم را راجع به اداره مجلس و بهتر اداره شدن هیات رئیسه و برنامه‌ها ارائه کنم.

تعامل هیات رئیسه مجلس با نمایندگان متوسط بوده است/ انتظار داشتیم هیات رئیسه از نظرات نمایندگان استفاده کند/ امیدواریم شاهد تغییرات چشم‌گیر در هیات رئیسه باشیم
کد خبر: 188764
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۸ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پروانه مافی نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: تعامل هیات رئیسه فعلی با نمایندگان متوسط بوده و این در حالی است که انتظار ما بیشتر بود.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم هیات رئیسه از نظرات نمایندگان هم استفاده کند. برای مثال من تنها یک جلسه به هیات رئیسه دعوت شدم که نظراتم را راجع به اداره مجلس و بهتر اداره شدن هیات رئیسه و برنامه‌ها بگویم.

این عضو کمیسیون شوراها در ادامه تاکید کرد: اما انتظار می‌رفت که این تعامل و نظرگیری از سایر نمایندگان بیشتر از این‌ها باشد اما می‌دانم که بسیاری از نمایندگان حتی یک‌بار هم دعوت نشدند، لذا ازاین جهت باید تعامل بیشتر شود.

مافی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس نسبت به سایر اعضای هیات رئیسه با نمایندگان تعامل مناسب‌تری دارند و هر وقت از ایشان خواستیم، رفتیم و توانستیم حرف‌هایمان را بزنیم.

وی در خصوص راهکار بهبود عملکرد هیات رئیسه، گفت: هیات رئیسه باید برنامه‌های راهبردی داشته باشد. یکی از ضعف‌های هیات رئیسه مجلس این است که روزمرگی بر آن حاکم است و دستور روز را اجرا می‌کند. نگاه‌های بلندمدت و راهبردی را کمتر در برنامه‌های آن‌ها دیده‌ایم. هیات رئیسه اگر در این مسیر تغییر جهت بدهد قطعاً بهتر خواهد بود.

این نماینده تهران با تاکید بر لزوم تغییر در هیات رئیسه، تصریح کرد: باید تغییرات چشم‌گیر در هیات رئیسه انجام شود. هنوز صحبتی در خصوص انتخابات هیات رئیسه در فراکسیون امید نشده است اما امید داریم که تغییرات در هیات رئیسه انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها