کد خبر: 188887
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۴:۰۰
| |

پروانه سلحشوری، رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی:

نسبت به رویکرد صداوسیما در قبال ورزش زنان اعتراض دارم/ زنان را از حق مسلم خود محروم نکنید

نماینده تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد در پخش رقابت‌های ورزشی زنان آسیا، گفت: متاسفانه این سازمان به جای آنکه صدای مردم باشد رقابت‌های ورزشی زنان را پوشش نداد در حالیکه پخش این رقابت‌ها در رسانه ملی برای ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و باور زنان به خود و تمایل آنان به ورزش و سلامت نقش تاثیرگذاری داشت.

نسبت به رویکرد صداوسیما در قبال ورزش زنان اعتراض دارم/ زنان را از حق مسلم خود محروم نکنید
کد خبر: 188887
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| پروانه سلحشوری، رییس فراکسیون زنان در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در قاره آسیا و کسب مقام اول تیم ملی کاراته دختران را تبریک گفت و در تذکری گفت: زنان ایران ثابت کردند حتی با داشتن فرصت‌های نابرابر می‌توانند توانمندی و اراده خود را به جهان اثبات کنند.

نماینده تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد صداوسیما در پخش رقابت‌های ورزشی زنان آسیا، گفت: متاسفانه این سازمان به جای آنکه صدای مردم باشد رقابت‌های ورزشی زنان را پوشش نداد در حالیکه پخش این رقابت‌ها در رسانه ملی برای ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و باور زنان به خود و تمایل آنان به ورزش و سلامت نقش تاثیرگذاری داشت. بنده از همین تریبون اعتراض شدیدم را نسبت به رویکردها و عملکرد صداوسیما نسبت به جامعه زنان را اعلام می‌کنم و مصرانه از مسئولان و حتی افرادی که قدرت دارند ولی اجازه نمی‌دهند زنان و دختران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، می‌خواهم اعتماد جوانان را به دست آورند و زنان و دختران را از این حق مسلم خود محروم نکنند.

به اعتقاد رییس فراکسیون زنان مجلس، فیلترینگ تلگرام و واکنش جامعه به آن ثابت کرد که کسی نمی‌تواند در مقابل خواست و اراده مردم مقاومت کند.

او ادامه داد: به جای فیلتر تلگرام باید از پتانسیلی که این پیام‌رسان دارد استفاده شود، مسئولان نمی‌توانند هر آنچه برای مردم مقبولیت دارد را ممانعت کرده و عده زیادی را از اشتغال محروم کنند.

سلحشوری پرسید آیا قاضی یک شعبه در یک شهرستان می‌تواند برای کل مردم تصمیم‌گیری کند؟

نماینده مردم تهران در مجلس با اعتراض به دستگیری جمعی از معلمان معترض، گفت: برگزاری تجمعات حق مسلم مردم است و در قانون اساسی نیز بر آن تاکید شده، مگر می‌شود در نظامی که افتخارش به مردمی بودن است معلمان را به دلیل اعتراض، دستگیر کرد، یا فعالان زیست محیطی را بدون هیچگونه اثبات جرمی دستگیر کرد و یا کاری کرد که دانشجویان و نشریات دانشجویی قدرت کنش‌گری نداشته باشند.

وی اظهار کرد: همه مردم که مثل عده‌ای خاص فکر نمی‌کنند بنابراین نباید برای مردم با این قبیل رفتارها مشکل به وجود آورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها