کد خبر: 189395
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۱۱:۴۳:۰۰
| |

ستایش «راجر واترز» از مردم غزه

راجر واترز، خواننده انگلیسی گروه «پینک فلوید» در صفحه اینستاگرامش نوشت: ستایش بی‌کرانم برای مردم غزه و کرانه‌غربی به خاطر مقاومت قهرمانانه و بدون خشونت در مقابل اشغال وحشیانه اسرائیل.

ستایش «راجر واترز» از مردم غزه
کد خبر: 189395
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۱۱:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| راجرز واتر در مورد راهپیمایی «روز نکتب» نوشت: نمى‌توانم احساسم را بدرستی در این روز نکبت ابراز کنم. غم عمیقم برای آنان که هفتاد سال پیش زیر تهدید مرگ مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند.

مهرم برای مادران، پدران، خواهران، خاله‌ها و عمه‌ها، عموها و دایی‌ها، مادربزرگ‌ها ‌و پدربزرگ‌های سوگوار تمام این سال‌ها. تحقیر محضم برای رئیس‌جمهور ایالت متحده و ایوانکا و کوشنر و ادلسون و باقی آن جماعت نفرت‌انگیز و مرگ‌آفرین.

راجر واترز in

عشقم برای برادران و خواهرانم در فلسطین و تمام پناهندگان فلسطینی در جهان. عشقم برای برادران و خواهران یهودی، خصوصا در جی‌وی‌پی (صدای یهود برای صلح).

می‌توانم ببینم که هستید و برای انسانیت استوار شما امروز مویه کنم. ستایش بی‌کرانم برای مردم غزه و کرانه‌غربی به خاطر مقاومت قهرمانانه و بدون خشونت در مقابل اشغال وحشیانه اسرائیل.

سپاسم از آفریقای جنوبی، ترکیه و جمهوری ایرلند که امروز سفرایشان را در اعتراض به سلاخی بی‌گناهان از تل‌آویو فراخواندند. تاسف بی‌حدم برای اسرائیل.

اسرائیل، چطور توانستی فراموش کنی؟

منبع: میدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها