کد خبر: 189473
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

درگیری در کازرون در غیاب نماینده این شهر

با وجود درگیری‌های شب گذشته کازرون در اعتراض به تقسیمات کشوری، نماینده مردم این شهر در مجلس در سفر غیراستانی به سر می‌برد. پیش از این خرسند امام جمعه کازرون گفته بود: مسئله و اعتراض اصلی مردم کازرون به تقسیمات کشوری است که نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اعمال نفوذ به دنبال این است که یکی از بخش‌های این شهر را، که زادگاه خودش است، به شهرستان ارتقاء دهد.

درگیری در کازرون در غیاب نماینده این شهر
کد خبر: 189473
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که اخبار غیررسمی از درگیری‌های شدید و کشته شدن تعدادی از مردم در شهرستان کازرون حکایت دارد نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی به سفر رفته و پاسخگوی تلفن همراه خود نیست.

تلاش‌های اعتمادآنلاین برای تماس با حسین رضازاده، نماینده کازرون در مجلس نتیجه‌ای نداشت و فردی که تلفن همراه او را پاسخ داد اعلام کرد این نماینده مجلس به سفری (غیر از حوزه انتخابیه خود) رفته و پاسخگوی تلفن‌ها نیست.

شب گذشته براثر درگیری در مقابل یکی از مراکز نیروی انتظامی در کازرون (استان فارس)، تعدادی از معترضان به تقسیم شهرستان کازرون مجروح شدند که دو نفر از آنها که وضعیت وخیم داشتند و به شیراز اعزام شدند و سایرین نیز در کازرون مورد مداوا قرار گرفتند. براساس برخی خبرها یک نفر کشته شده اما هنوز منابع رسمی این موضوع را تایید نکرده‌اند.

برخی منابع محلی می‌گویند حسین رضازاده نماینده کازرون پیگیر تشکیل یک شهرستان جدید است. گفته می‌شود رضازاده در بخش قائمیه متولدشده که از مناطق شهرستان جدید محسوب می‌شود.

پیش از این خرسند امام جمعه کازرون هم گفته بود: مسئله و اعتراض اصلی مردم کازرون به تقسیمات کشوری است که نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اعمال نفوذ به دنبال این است که یکی از بخش‌های این شهر را، که زادگاه خودش است، به شهرستان ارتقاء دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها