کد خبر: 190459
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

ریاست علی لاریجانی در سال سوم مجلس قطعی است/ هنوز با فراکسیون امید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم/ کاندیداتوری حاجی دلیگانی برای ریاست مجلس شوخی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: من به عنوان یک فرد مذاکره‌کننده که از پشت صحنه‌ها و نظرات فراکسیون‌ها مطلع هستم، می‌گویم که بجز آقای لاریجانی کاندیدای دیگری برای ریاست مجلس نخواهیم داشت.

ریاست علی لاریجانی در سال سوم مجلس قطعی است/ هنوز با فراکسیون امید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم/ کاندیداتوری حاجی دلیگانی برای ریاست مجلس شوخی است
کد خبر: 190459
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس و سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به تکذیب اظهاراتش مبنی بر رسیدن به تعامل با فراکسیون امید بر سر ریاست مجدد لاریجانی، گفت: ما هنوز با فراکسیون امید به جمع‌بندی نرسیدیم اما رایزنی‌هایی انجام شده است. ریاست علی لاریجانی در سال سوم قطعی است و هر کسی هر حرفی می‌زند حرف غلطی است.

او ادامه داد: ریاست آقای لاریجانی قطعی است و بالاتر از ایشان هم کسی را نداریم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین تاکید کرد: من به عنوان یک فرد مذاکره‌کننده که از پشت صحنه‌ها و نظرات فراکسیون‌ها مطلع هستم، می‌گویم که بجز لاریجانی کاندیدای دیگری برای ریاست مجلس نخواهیم داشت.

لاهوتی در خصوص ارائه لیست مستقل از سوی فراکسیون ولایی، گفت: ما در تلاش هستیم که با سایر فراکسیون‌ها لیست واحد بدهیم.

او تاکید کرد: فعلا اصولگرایان تمایل نشان ندادند که در انتخابات هیات رئیسه با سایر فراکسیون‌ها لیست واحد بدهند اما امیدی‌ها به دنبال این هستند که لیست واحد بدهیم. اگر بتوانیم لیست واحد ارائه دهیم و تعامل ایجاد شود بهتر است.

این نماینده مجلس به پیش‌بینی انتخابات هیات رئیسه پرداخت و گفت: نواب و رئیس مجلس تغییر نخواهند کرد و تغییرات کوچکی در دبیران و کارپردازان صورت می گیرد.

لاهوتی در خصوص صحبت‌هایی درباره کاندیداتوری حاجی دلیگانی برای ریاست مجلس، گفت: این‌ها شوخی است. نظر من این است که با توجه به صحبت‌هایی که کردیم کسی در مجلس در حد و اندازه آقای لاریجانی برای ریاست نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها