کد خبر: 190863
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

پخش زنده جلسات شورای شهر دوباره رأی می‌آورد

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: قصد شورای شهر بندرعباس مخالفت با طرح پخش زنده جلسات شورای شهر نیست. این موضوع دوباره مطرح می‌شود و رأی هم می‌آورد ولی ما اعتقاد داریم که باید همه رأی بدهند.

پخش زنده جلسات شورای شهر دوباره رأی می‌آورد
کد خبر: 190863
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیصل دانش نائب رئیس شورای شهر بندرعباس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره مخالفت این شورا با طرح پخش زنده جلسات علنی شورای شهر بندرعباس گفت: اینکه شورای شهر بندرعباس با پخش زنده جلسات علنی مخالفت کند، صحیح نیست. اتفاقاً اکثریت اعضا موافق طرح شفاف و بیان موضوعات برای مردم هستند.

او ادامه داد: پنج عضو شورای شهر بندرعباس این طرح را امضا کردند که من هم یکی از آنان بودم. اما این طرح روزی به رأی گذاشته شد که سه تن از اعضای شورای شهر در جلسه غائب بودند و این موضوع باید با حضور همه اعضای شورای شهر بررسی می‌شد. از طرف دیگر این موضوع بدون اینکه در دستور کار قرار بگیرد مطرح شد.

این عضو شورای شهر بندرعباس گفت: به همین دلایل شخص من پیشنهاد دادم که اجازه بدهید وقتی موضوع را بررسی کنیم که همه اعضا حضور داشته باشند. ولی یکی از اعضا که این طرح را با جدیت دنبال می‌کرد اصرار داشت که همان روز طرح به رأی گذاشته شود.

دانش افزود: قصد شورای شهر بندرعباس مخالفت با طرح پخش زنده جلسات شورای شهر نیست. این موضوع دوباره مطرح می‌شود و رأی هم می‌آورد ولی ما اعتقاد داریم که باید همه رأی بدهند.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: در آن جلسه من گفتم که وقتی در جلسات علنی خبرنگاران حضور دارند و تمام وقایع را منتقل می‌کنند چگونه ما می‌توانیم با پخش زنده جلسات مخالفت کنیم. بهتر است که ما این فیلم‌برداری را مدیریت کنیم و در کل اکثر دوستان موافق بودند ولی چون اصرار بر این بود که همان روز این طرح بررسی شود و چون در دستور کار نبود، با آن مخالفت شد و آن رأی منفی به معنی مخالفت با اصل طرح نبود، بلکه به معنی مخالفت با عملکرد و روش جاری رأی‌گیری بود. اکثریت گفتند که این طرح در کمیسیون فرهنگی به بررسی گذاشته شود تا همه ابعاد آن مورد بحث قرار گیرد و اگر شک و شبهه‌ای برای اعضا وجود دارد، آن را برطرف کنیم که بتوانیم با رأی بیشتری آن را به تصویب برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها