کد خبر: 190895
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

نماینده مردم نجف آباد در مجلس:

قانون کاتسا بهانه تحریم صنعت هواپیمایی کشورمان است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه تهاجم هوشمندی نسبت به صنعت هواپیمایی کشورمان در حال رقم خوردن است، گفت: این تحریم‌ها دستاورد قانون کاتسا بوده که امروز در حال اجرا شدن است.  

قانون کاتسا بهانه تحریم صنعت هواپیمایی کشورمان است
کد خبر: 190895
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابو‌‌ترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا علیه کشورمان، گفت: ایالات متحده با خروج از برجام درصدد افزایش تحریم ها علیه مردم مظلوم ایران است تا از این طریق بتواند اهداف خودش در منطقه را محقق کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه آخرین تحریم اتاق جنگ آمریکایی ها در حوزه صنعت هواپیمایی است، اظهارکرد: باید اذعان کرد تهاجم هوشمندی نسبت به صنعت هواپیمایی کشورمان در حال رقم خوردن است.

او در زمینه، ادامه داد: بنابراین برای مقابله باید از صنعت هواپیمایی کشور (هسا) حمایت و تقویت کنیم تا بتوانیم در این عرصه به خودکفایی دست یابیم زیرا ظرفیت علمی بالایی وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا دلیل تحریم های اخیر را کمک افراد حقیقی و حقوقی به نیروی قدس سپاه به منظور ارسال پول، سلاح و نیروی انسانی به محور مقاومت بیان کرده است، گفت: در واقع باید گفت که این تحریم ها دستاورد قانون کاتسا بوده که امروز در حال اجرا شدن است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها گروه تروریستی داعش را ایجاد و از سوریه به عراق منتقل کردند اما هیچ کشوری با آنها برخورد نکرد اما ایران اسلامی که صنعت هواپیمایی اش صرفا در راستای بهره مندی مردم از خدمات است را به بهانه های واهی و صرفا با اغراض سیاسی تحریم می کند که این مهم نقض صریح حقوق بشر محسوب می شود.

وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد دفتر کنترل دارایی‌های خارجی نام 9 فرد و شرکت را به بهانه تأمین کالاهای آمریکایی برای شرکت‌های هواپیمایی تحت تحریم ایران در لیست سیاه خود قرار داده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها