کد خبر: 193939
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۲:۰۰
| |

نماینده آشوریان مجلس:

برای حل مساله آب نیازی به طرح‌های صهیونیستی نداریم

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نسخه آبی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را یک حرکت تبلیغاتی- سیاسی دانست و گفت: برای حل مساله آب نیازی به دلسوزی نتانیاهو و طرح‌های صهیونیستی نداریم.

برای حل مساله آب نیازی به طرح‌های صهیونیستی نداریم
کد خبر: 193939
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «یوناتن بت کلیا» در مورد نسخه صهیونسیتی «بنیامین نتانیاهو» در زمینه آب، گفت: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی که آب را به روی فلسطینی ها بسته است، نمی تواند به مردم ما یاد بدهد که برای حل مشکلاتمان چه کار باید بکنند.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نتانیاهو بهتر است طرح های خود را به متحدان و دوستان خود که به او در زمینه ناامن کردن و ثبات زدایی از منطقه کمک می کنند، یاد بدهد.


نماینده آشوریان در مجلس، اقدام نتانیاهو را یک حرکت سیاسی صهیونیستی عنوان کرد و گفت: «اولا؛ ایرانیان مردم باهوشی هستند و اسیر این فریبکاری های صهیونیسیتی نمی شوند، و خوب می دانند که نتانیاهو می خواهد یک جنگ روانی را آغاز کند، ثانیا؛ اگر نیازی به طرح و ایده باشد جوانان متخصص ایرانی طرح های بسیاری دارند که قطعا به راحتی می توانیم با مشکل خشکسالی و کمبود آب چه الان و چه آینده مقابله کنیم.


او گفت: مسئولان و مدیران کشور راه های مقابله با خشکسالی و مدیریت آب را در قالب طرح و برنامه ارائه و تصویب کرده اند و برخی از آنها هم در حال اجرا است.


بت کلیا با بیان این که ما از عهده حل مسائل خود در کشور بر می آییم، تاکید کرد: مردم ایران مشکل کمبود آب را نیز با همکاری و مشارکت یکدیگر حل خواهند کرد و نیازی به طرح های صهیونیستی نتانیاهو نداریم.


نماینده آشوریان مجلس گفت: نتانیاهو به فکر حل مشکل آب در ایران نیست، بلکه با حیله گری می خواهد بدبینی و اختلاف و تردید در کشور ایجاد کند؛ البته خدا را شکر بارندگی های امسال نیز نسبتا خوب بوده و امیدواریم ادامه داشته باشد . خداوند یاور و در کنار ملت ایران است.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولان کشور نیز دست در دست هم برای اعتلا و پیشرفت کشور در شان نام بلند ایران و مردم کشور، تلاش خواهیم کرد.


بت کلیا با بیان این که «نتانیاهو اصلا لیاقت و جایگاهی ندارد که بخواهد به ملت ایران پیشنهاد و راهکار بدهد» اظهار داشت: ما احتیاج به دلسوزی نتانیاهو و همکاران و همفکران او نداریم؛ آنها بهتر است به فکر خودشان باشند که با ترس و دلهره شب ها نخوابند و موشک و بمب بر سر کودکان و بچه های بی گناه و زنان و مردم مظلوم نریزند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص مسائل اقتصادی کشور در چند ماه اخیر نیز گفت: اگر با هوشیاری کامل به علل و عوامل تلاطم اقتصادی در کشور نگاه کنیم و خوب فکر کنیم، متوجه می شویم یکی از علت های افزایش قیمت دلار، همین جریان خروج سرمایه و ارز از کشور است که برخی از هموطنان خودمان نیز آن را انجام می دهند که میزان و حجم آن در یکی از روزنامه های آمریکایی بازتاب داشته است.


بت کلیا گفت: دشمن روی همین موضوع ها دست گذاشته و در حال تبلیغ است و می خواهد از همین مشکلات سوءاستفاده کند و به اقتصاد ملی ما ضربه وارد کند، به کشور و نظام و زندگی مردم لطمه بزند؛ اما در اشتباه محض است و مطمئنم مردم و مسئولان با کمک هم این مساله را نیز حل می کنند.


نماینده آشوریان در مجلس با بیان این که « امروز از هروز دیگری بیشتر نیازمند اتحاد و همبستگی هستیم»، افزود: ما می بینیم برخی افراد برای اینکه جیب های خود را پر کنند، فقط به فکر منافع شخصی خود هستند، در صورتی که اگر به منافع ملی و امنیت ملی کشور بیاندیشند، می توانیم همه با هم، نمایندگان مجلس، دولت و قوه قضاییه و همه آحاد ملت در کنار هم، جلوی این حرکت ها را بگیریم.


بت کلیا افزود: مجلس و دولت همگام و هماهنگ به موضوع افزایش غیرطبیعی قیمت خودرو ورود کرده اند؛ ما در مجلس تاکید کردیم باید قیمت خودرو به قیمت قبلی برگردد، دولت هم هماهنگ موضع گرفته است که باید قیمت خودرو کاهش یابد؛ یقین دارم اگر مردم هم کمک کنند با همکاری هم، جلوی این افزایش قیمت ها را خواهیم گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها