کد خبر: 194094
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

لیلی‌گلستان در گفت‌و‌گو با اعتماد‌آنلاین:

نویسنده خوب فقط با استمرار و تلاش به هدف می‌رسد/ سعی می‌کنم حامی نویسندگان جوان باشم

لیلی‌گلستان گفت: «نویسندگان جوان در ابتدا و مهمترین قدمی که باید بردارند این است که به صورت شخصی و با تلاش بسیار به دنبال این موضوع بروند که قصه‌های جدید بنویسند و با چاپ یک کتاب یا یک داستان متوقف نشوند.»

نویسنده خوب فقط با استمرار و تلاش به هدف می‌رسد/ سعی می‌کنم حامی نویسندگان جوان باشم
کد خبر: 194094
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌پاکزاد- لیلی‌گلستان مترجم و عضو کانون نویسندگان می‌گوید قرار شده نفرات اول در حوزه داستان نویسی جایزه ادبی ارغوان این امکان را داشته باشند که با نشریه های مهم همکاری داشته باشند و اولین داستان خود را به چاپ برسانند.

لیلی‌گلستان عضو هیات داوران جایزه ادبی ارغوان درباره آینده نویسندگان جوان به اعتماد‌آنلاین گفت: «نویسندگان جوان در ابتدا و مهمترین قدمی که باید بردارند این است که به صورت شخصی و با تلاش بسیار به دنبال این موضوع بروند که قصه های جدید بنویسند و با چاپ یک کتاب یا یک داستان متوقف نشوند.»

او با تاکید بر اینکه پیگیری و استمرار در کار یک نویسنده مهمترین اصل است، گفت: قرار است که برگزیدگان جایزه ادبی ارغوان با یکی از نشرهای کشور همکاری داشته باشند. من با یکی از انتشارات صحبت کردم تا کسانی که در جایزه ادبی برنده می شوند بتوانند با این نشر همکاری داشته باند و ادامه کار دهند.»

لیلی‌گلستان ادامه‌داد:«نکته مهمی که نویسندگان جوان باید به آن دقت داشته باشند این است که امکان فوق العاده‌ای به وجود آمده است. زیرا آن انتشارات با نویسندگان گمنام یا کسانی که از لحاظ تکنیکی و حرفه‌ای مد نظرشان نباشند کار نمی کنند.»

این مترجم تاکید کرد: همواره در کنار داستان‌نویسان جوان می مانم. این قول را به تک‌تک آنها داده‌ام و به این قول عمل خواهم کرد. از هیچ ارتباطی برای کمک به نویسندگان جوان دریغ نخواهم کرد. اگر نویسندگان جوان راهشان را ادامه ندهند ‌دیگر ربطی به کسی ندارد. نویسندگی و کار حرفه ای در بحث نشر زحمت و تلاش فراوان می طلبد و به خود اشخاص بر‌می گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها