کد خبر: 194240
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده در کرمانشاه

رئیس کمیته امداد کشور به منظور افتتاح 500 واحد مسکونی احداثی برای مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به این استان سفر خواهد کرد.

افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده در کرمانشاه
کد خبر: 194240
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه از صبح فردا(چهارشنبه) آغاز خواهد شد.

وی شرکت در نشست شورای اداری استان را اولین برنامه سفر کاری پرویز فتاح به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: سفر به شهرستان سنقر و کلیایی و رسیدگی به امور و مسایل مربوط به مددجویان این شهرستان برنامه دیگر سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه در روز نخست خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه همچنین از سفر فتاح به چند شهرستان زلزله زده کرمانشاه در روز دوم این سفر خبر داد و افزود: در این سفر 500 واحد مسکونی احداثی برای مددجویان روستاهای مناطق زلزله زده افتتاح خواهد شد.


وی با بیان اینکه در زلزله 21 آبان سال گذشته پنج هزار و 329 واحد مددجویان کمیته امداد در شهرستان های زلزله زده استان تخریب شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال تمام پنج هزار واحد را خواهیم ساخت.

خدرویسی تاکیدکرد: علاوه بر تسهیلات پرداختی دولت به روستائیان مناطق زلزله زده، کمیته امداد نیز 12 میلیون تومان کمک بلاعوض و اقلام اساسی زندگی را به مددجویان تحت پوشش اعطا کرده که این رقم در مناطق شهری 15 میلیون تومان است.

وی یادآورشد: پس از زلزله سال گذشته حدود شش هزار مددجوی جدید را در مناطق زلزله زده پذیرش کردیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها