کد خبر: 194329
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۸:۴۳:۰۰
| |

عضو سازمان نظام مهندسی:

برخی شرکت‌ها هنوز با دانش دهه 60 تاسیسات ساختمانی می‌سازند

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان به اهمیت استفاده از فناوری‌های جدید در تاسیسات ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: هنوز برخی شرکت‌ها در کشور، تاسیسات ساختمانی خود را با دانش دهه 60 تولید می‌کنند.

برخی شرکت‌ها هنوز با دانش دهه 60  تاسیسات ساختمانی می‌سازند
کد خبر: 194329
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین کرمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، خدمات و صنایع وابسته گفت: افزایش دانش فنی و ارتقا تخصص مهندسان مکانیک در توسعه بخش ساخت و ساز کشور بسیار تاثیر گذار؛ بنابراین با برگزاری دومین کنفرانس بین المللی «نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری» به دنبال ایجاد بسترهای مناسب برای تغییرات بنیادی در ساخت تاسیسات ساختمانی هستیم.


وی اظهار داشت: بدون شک استفاده از فناوری های جدید در تولید تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، به کاهش مصرف سوخت در ساختمان ها منجر می شود تا مصرف انرژی به کمترین میزان برسد.


کرمی افزود: افزایش عمر ساختمان ها و کاهش آلاینده های زیست محیطی بر استفاده از تجهیزات و تاسیسات مدرن ساختمان ها آثار مثبتی دارد.


به گزارش ایرنا، کنفرانس بین المللی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و سازی شهری، روزهای پنجم و ششم تیرماه امسال در تهران همراه با 18 کارگاه آموزشی و 2 نشست تخصصی برگزار می شود.


«نقش مهندسان مکانیک در طراحی زیرساخت های شهری، رعایت اصول اخلاق حرفه ای، لزوم استفاده از دانش فنی روز توسط مهندسان مکانیک در حوزه ساخت و ساز شهری و ارائه راهکارهای نگهداری مناسب ساختمان ها» از مهمترین هدف های برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها