کد خبر: 194382
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

سخنگوی آتش نشانی:

ساختمان پاساژ قدیمی بعد از آتش‌سوزی ریزش نداشته‌است

سخنگوی آتش نشانی گفت:‌ ساختمان پاساژ قدیمی در خیابان امیرکبیر بعد از آتش‌سوزی ریزش نداشته‌است.

ساختمان پاساژ قدیمی بعد از آتش‌سوزی ریزش نداشته‌است
کد خبر: 194382
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران ضمن تکذیب خبر ریزش ساختمان پاساژ قدیمی در خیابان امیرکبیر بعد از آتش‌سوزی به خبرنگار ایلنا گفت: ساختمان خراب نشده و این مقدار تخریب برای یک ساختمان قدیمی چند ده ساله با تیرهای چوبی کاملا طبیعی است. سقف اصلی که شیروانی بود و همراه دیوارها و همچنین دیوارهای میانی همه سرجایشان هستند. ما به قدری عملیاتمان را با احتیاط انجام می‌دادیم تا اتفاق ناگواری نیفتاد.

ملکی ادامه داد: ما از ساعت 6 صبح به بعد نیروی دو ایستگاه را در آن‌جا مستقر کردیم تا مراحل پایانی لکه گیری را انجام دهند، اما یکی دو سقف بین طبقه همکف و اول که تیرچوبی بوده و جنس‌های سنگینی در آن‌جا قرار داده بودند، به علت حرارت بسیار بالا یک بخشی از سقف و نه همه آن تخریب شد و جنس‌های بالا به پایین ریختند و این طبیعی است. ما در آتش سوزی‌ها دیده‌ایم که حتی سقف شیروانی هم خراب شده باشد، اما در این جا این اتفاق نیفتاد و ساختمان خراب نشده است.

او افزود: ساختمان به همراه سقف شیروانی و دیوارهایش هنوز سرجایشان هستند. در حال حاضر نیروهای ما با دو ایستگاه در محل حاضر هستند و لکه گیری می کنند و در مراحل پایانی کار است و احتمالا تا یکی دو ساعت دیگر عملیات به پایان می‌رسد. فعلا باید جنس ها آرام آرام جا به جا شود تا اتفاق دیگری رخ ندهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها