کد خبر: 194570
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از فروش فیلم‌های روی پرده گزارش می‌دهد:

گیشه در تصاحب فرمان‌آرا/ خوک ناکام اکران 97

«دلم‌ می‌خواد» پرفروشترین فیلم اکران عید فطر لقب گرفت. «خوک» آخرین اثر مانی حقیقی نیز بعد از 7 هفته اکران فقط 1 میلیارد فروش داشت ، که می توان این فیلم را یکی از ناکامان اکران سال 97 دانست.

گیشه در تصاحب فرمان‌آرا/ خوک ناکام اکران 97
کد خبر: 194570
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «دلم‌ می‌خواد» بهمن فرمان‌ آرا بعد از گذشت یک هفته اکران 382 میلیون فروش داشته است. این فیلم لقب پرفروش‌ترین فیلم اکران عید فطر را به خود اختصاص داد. «تگزاس» و «خجالت نکش» نیز همچنان در صدر فیلم‌های پر فروش ماه قرار دارند. اما نکته قابل توجه شکست مانی حقیقی بعد از 7 هفته اکران است که این فیلم فقط 1 میلیارد تومان فروش داشته است.

تگزاس

جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور اکران شده، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را برای پنجمین هفته متوالی کسب کرده است. این فیلم در هفته گذشته 638 و میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم 10 میلیارد و 207 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی مانند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در آن نقش‌آفرینی می کنند.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از 7 هفته اکران سه میلیارد و 106 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز 449 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

دلم می خواد

فیلم «دلم می خواد» بعد از چهار سال اکران شد. این فیلم در اولین هفته نمایش 382 میلیون فروش داشته است. فیلم فرمان آرا با توجه به فروش این هفته در رتبه سوم جدول پرفروش ها قرار دارد.

دشمن زن

اولین ساخته کریم امینی از هفته گذشته در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم در اولین هفته اکران توانسته 327 میلیون فروش داشته باشد. در این فیلم سام درخشانی ، بهاره کیان افشار و گوهر خیراندیش نقش آفرینی می کنند.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از شش هفته نمایش دو میلیارد و 663 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با در اختیار داشتن 88 سالن ، توانست در هفت روز گذشته، 203 میلیون تومان فروش کند و پنجمین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از 5 سال توقیف در سینماهای کشور اکران شده است با در اختیار داشتن 56 سالن سینمایی، پس از شش هفته دو میلیارد و 844 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته 92 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

انیمیشن فیلشاه

فیلم هادی محمدیان که 75 سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته 87 تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون 7 میلیارد و 590 میلون تومان فروش داشته است.

خوک

هشتمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها 30 سالن در اختیار دارد بعد از گذشت هفت هفته اکران 1 میلیارد و 83 میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز 64 میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم مانی حقیقی نسبت به هفته های گذشته فروش بهتری داشته است.

در وجه‌حامل

در وجه حامل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1396 است. این فیلم به تازگی اکران شده است. در وجه حال با در اختیار داشتن 38 سالن در اولین هفته اکران توانست 42 میلیون فروش داشته است.

لاتاری

سومین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم‌های اکران نوروز از 23 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون 14 میلیارد و 710 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 41 میلیون تومان درآمد کسب کرد. «لاتاری» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای اجتماعی ایران لقب گرفته است.

مصادره

پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تاکنون 15 میلیارد و 5870 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته 36 میلیون تومان درآمد کسب کرد و یازدهم فیلم پرفروش هفته شد. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می کنند.

لونه زنبور

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی پس از 14 هفته اکران 9 میلیارد و 77 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 36 میلیون تومان درآمد کسب کرد و در جدول فروش هفتگی رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها