کد خبر: 195273
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

حیدرالعبادی:

اقدامات فوری برای مقابله با گروه‌های تروریستی صورت گرفته است

نخست وزیر عراق در نشستی با فرماندهان امنیتی و نظامی عراق خبر داد که اقدامات فوری برای مقابله با تروریست هایی که در اطراف شهرها دست به عملیات تروریستی می زنند صورت گرفته است.

اقدامات فوری برای مقابله با گروه‌های تروریستی صورت گرفته است
کد خبر: 195273
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در نشستی با حضور فرماندهان امنیتی و نظامی نهادهای اطلاعاتی عراق تحولات امنیتی، ساز و کار تأمین امنیت جاده ها و تلاش اطلاعاتی برای مقابله با گروه های تروریستی را مورد بررسی قرار داد.

نخست وزیر عراق در این نشست تأکید کرد که اقدامات فوری و عملیات های ویژه ای برای مقابله با گروهک های تروریستی که تلاش می کنند دست به عملیات تروریستی در خارج از شهرها بزنند صورت گرفته است و نیروهای اطلاعاتی موفق شده اند تعداد زیادی از آنها را ردیابی کنند.

العبادی تأکید کرد که پیروزی های مهم نیروهای امنیتی عراقی در مواجه با تروریست های داعش در سوریه باعث شده تا آنها به عملیات های جاده ای علیه غیرنظامیان دست بزنند با این حال نیروهای امنیتی هوشیارانه در تلاش برای مقابله کامل با آنهاست.

وی افزود:بعد از پشت سر گذاشتن بحران تروریسم می توانیم با هر چالشی مقابله کنیم و بحران هایی که در کشور رخ می دهد بر قدرت دولت و اتحاد آن تأثیر نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها