کد خبر: 195355
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

سانسور زنان تماشاگر ایرانی واقعاً برای صداوسیما خوب نیست/ رئیس صداوسیما در مقابل دگماتیسمی که از بیرون فشار می‌آورد، بایستد/ جلوگیری از حضور پویول در برنامه 2018 از رفتارهای سخیف صداوسیما بود

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: از آقای عسگری خواهش می‌کنم به‌واقع در مقابل دگماتیسمی که از بیرون فشار می‌آورد بایستد و از حیثیت صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

سانسور زنان تماشاگر ایرانی واقعاً برای صداوسیما خوب نیست/ رئیس صداوسیما در مقابل دگماتیسمی که از بیرون فشار می‌آورد، بایستد/ جلوگیری از حضور پویول در برنامه 2018 از رفتارهای سخیف صداوسیما بود
کد خبر: 195355
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفر زاده نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین با اشاره به ممانعت از حضور پویول در صداوسیما، گفت: مگر انقلاب ما مردمی نیست؟ پس باید به میان مردم رفت و از مردم نظرشان را در این خصوص پرسید. بخش خصوصی تأمین هزینه می‌کند و ارتباطی به صداوسیما ندارد البته این موضوع به معنای آن نیست که هر چه بخش خصوصی تأمین هزینه کند صداوسیما قبول کند اما فوتبال یک‌رشته جذابی است و ما هم در جام جهانی هستیم.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ادامه داد: من امشب هر طور که شده پای تلویزیون می‌نشینم چون معلوم نیست که چهار سال دیگر باز به جام جهانی برویم یا خیر. جام جهانی برای مردم مهم است و برنامه 90 بیننده دارد بنابراین به کارشناسان خبره نیاز داشتیم. ما شاهد هستیم کارشناسانی که از کشور رقیب می‌آورند چقدر جذابیت ایجاد می‌کند. اقدام صداوسیما خلاف تمایلات حداکثری جامعه و به ضرر صداوسیما است. ما دوست نداریم صداوسیما را از دست بدهیم و مردم به سمت ماهواره بروند چرا مردم به همدیگر توصیه می‌کنند که درجایی جمع‌شویم و بازی را از ماهواره ببینیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: این‌همه سانسور، این‌همه عکس و این‌همه دروازه نشان دادن واقعاً برای صداوسیما خوب نیست و من اصلاً متوجه دلیل آن نمی‌شود. زنان خارجی را نشان می‌دهند اما زنان ایرانی را خیر! فرض کنید خانم‌های ایرانی از کشورهای دیگر آمده‌اند و به تشویق تیم ملی می‌پردازند نشان ندادن این‌ها چه معنایی دارد؟

جعفر زاده گفت: ممانعت از حضور کسی که بخش خصوصی اسپانسر او شده است و این شخص به ایران آمده و در هتل نشسته بسیار بد است. این موضوع در عرصه بین‌المللی بسیار به ضرر ما شد و مورد تمسخر دنیا قرارگرفته‌ایم.

او تأکید کرد: اگر که می‌گویند خارجی‌ها دیگر به تلویزیون نیایند اشتباه را بیشتر ادامه می‌دهند ما نباید این اقدامات را انجام دهیم. ما در مقابل درخواست بچه‌ها برای نصب ماهواره مستمراً توجیه می‌آوریم و ممکن است با این شرایط خانواده‌ها با توجیه اینکه می‌خواهیم فوتبال ببینیم، تسلیم شوند.

جعفر زاده خطاب به رئیس صداوسیما، گفت: از آقای عسگری خواهش می‌کنم به‌واقع در مقابل دگماتیسمی که از بیرون فشار می‌آورد بایستد و از حیثیت صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دفاع کند. ما هم با نشان دادن مسائل غیراخلاقی مخالفیم اما به‌واقع سخت‌گیری در مورد فوتبال آن‌هم تا این حد جای تعجب دارد. خیلی از خواننده‌ها و افرادی را در تلویزیون آوردند که موهای بلندی داشتند که اشکالی نداشت اما الآن به کارشناس خارجی بگوییم در نیمه اول برو موهایت را کوتاه کن بعد بیا!

او گفت: کارشناس خارجی را می‌آوریم، به او پول می‌دهیم و زمانی که باید بیاید به تلویزیون مانع می‌شویم و می‌گوییم موهایت بلند است. ما قبلاً نمی‌دانستیم که موهایش بلند است؟ به‌واقع این اقدام از رفتارهای سخیف صداوسیما است و نشان می‌دهد که قوه عاقله در صداوسیما ضعیف است و این مرکز برای یک گروه 5 درصدی جامعه برنامه تولید می‌کند و این خیلی بد است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها