کد خبر: 195412
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

افشین‌هاشمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین

دیگر چیزی به نام سینمای کودک و نوجوان نداریم

افشین هاشمی با تاکید بر اینکه کودک خاصیت ویژه‌ای دارد و آن هم این است که در هر اثری با هر مضمونی قرار بگیرد آن فیلم خاص می‌شود، می‌گوید: «متاسفانه دیگر چیزی به نام سینمای کودک و نوجوان نداریم. کودک و موضوعی که درباره بچه‌ها باشه قطعا لبخند و حال خوب را بر لب مخاطبان جاری می‌کند.»

دیگر چیزی به نام سینمای کودک و نوجوان نداریم
کد خبر: 195412
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| افشین هاشمی هم تئاتر بازی می کند و هم کارگردانی در سینما. او اکنون کارگردانی «خاله قورباغه» را انجام داده است که در ژانر سینمای کودک و نوجوان جای دارد. این فیلم از روزهای نخست تابستان در سالن‌های سینما اکران شده است و به این بهانه گفت‌وگویی با کارگردان این فیلم داشتیم.

افشین‌هاشمی کارگردان فیلم«خاله قورباغه» درباره اکران این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: « خوشحالم که فیلم ما اکرانشده است. به هر حال بین همه این اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد جای شکر دارد که فیلمی با این مضمون اکران می‌شود.»

هاشمی ادامه داد: « کودک خاصیت ویژه‌ای دارد و آن هم این است که در هر اثری با هر مضمونی قرار بگیرد آن فیلم خاص می شود و تاثیر فوق العاده‌ای در جامعه می‌گذارد. در «خاله قورباغه» هم سعی کرده‌ایم که به موضوع کودک توجه کنیم.»

این کارگردان اضافه کرد: «متاسفانه دیگر چیزی به نام سینمای کودک و نوجوان نداریم. کودک و موضوعی که درباره بچه‌ها باشه قطعا لبخند و حال خوب را بر لب مخاطبان جاری می‌کند. اطلاع ندارم که فیلم ما در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور خواهد داشت یا خیر زیرا جشنواره‌ها قوانین خاص خود را دارند. »

کارگردان نمایش «شیرهای خان بابا سلطنه» درباره فعالیت‌هایش در تئاتر گفت: « بیکار نمی‌مانم و به زودی باز هم کار تئاتر خواهم کرد. البته اکنون درگیر «خاله قورباغه» هستم. قرار نیست که همه کارهایی که انجام می دهم مانند «شیرهای خان بابا سلطنه» بدرخشد . اما سعی دارم که کار قابل قبولی را نمایش دهم. اکنون در حال بازی در یک فیلم هستم و بعد از آن تئاتر خواهم ساخت»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها